“James . Terje and Kenneth”
Anmeldelse av by MH food & drinks

by MH food & drinks
Vurdert som nr. 4 av 704 Restauranter i Alanya
Anmeldt 22. mars 2019 via mobile enheter

Fabelaktig mat,drinker og service. En restaurant som tar vare på sine kunder uten å være påtrengende og masete. Hyggelige og høflige kelnere. Kjempefornøyd . Vi har kost oss masse her å til våre venner Mustafa ,hadi , zali tusen takk for for alt . Vi kommer til bake snart :) kebaben var helt fantastisk . Å salaten i verdensklasse tusen takk for alt gutter dere er gode

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Kristiansand111

Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Leter du etter service så har du kommet til rett plass. Hvis det er noe du ikke tåler, så gjør de sitt beste for å lage noe du kan spise. Maten er super, perfekt stekt, krydret... Biffen er perfekt stekt. De husker deg og gir deg det du spiser. Spiste du ikke tomater, får du ikke det neste gang.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, suresiv
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Takk, Eva22699
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Denne restauranten anbefales på det sterkeste. Koselig sted, nydelig mat, hyggelige og omtenksomme servitører. Gleder meg til å komme tilbake neste år.

Takk, 866beatel
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Var der og spiste 23 Aug 2018 ...
Jeg gir den 3.5 av 6 noe som er bra for Alanya!
Vi delte en Italiensk rødvin som jeg viste ikke var topp Notch, men prisen var bare 109 Lira ...
Litt dårlig utvalg av vin og ingen spesielle gode heller.
Jeg hadde Lamb chop som hadde en litt spennende oppsett! Maten var god den!
Service på stedet var meget bra!
- Utvalg av viner 2 av 6
- kvalitet på maten 4 av 6
- Service på restauranten 5 av 6
- total vurdering 3.5 av 6

Dato for besøk: august 2018
Takk, AmiciSumus

Reisende som så på by MH food & drinks, så også på

Har du vært i by MH food & drinks? Del dine erfaringer!