“Biff og vin kveld, beste biffen i Alanya.”
Anmeldelse av by MH food & drinks

by MH food & drinks
Vurdert som nr. 4 av 709 Restauranter i Alanya
Anmeldt 14. april 2019 via mobile enheter

Byens møreste biff, helt fantastisk mat verdt hver eneste krone. Hyggelig ge servitører og en behagelig å god innehaver som snakker flytende norsk da han har bodd i Norge før. Takk for oss, vi kommer igjen

Dato for besøk: april 2019
Takk, Nolo78

Anmeldt 22. mars 2019 via mobile enheter

Fabelaktig mat,drinker og service. En restaurant som tar vare på sine kunder uten å være påtrengende og masete. Hyggelige og høflige kelnere. Kjempefornøyd . Vi har kost oss masse her å til våre venner Mustafa ,hadi , zali tusen takk for for alt . Vi kommer til bake snart :) kebaben var helt fantastisk . Å salaten i verdensklasse tusen takk for alt gutter dere er gode

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Kristiansand111
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Leter du etter service så har du kommet til rett plass. Hvis det er noe du ikke tåler, så gjør de sitt beste for å lage noe du kan spise. Maten er super, perfekt stekt, krydret... Biffen er perfekt stekt. De husker deg og gir deg det du spiser. Spiste du ikke tomater, får du ikke det neste gang.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, suresiv
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Takk, Eva22699
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Denne restauranten anbefales på det sterkeste. Koselig sted, nydelig mat, hyggelige og omtenksomme servitører. Gleder meg til å komme tilbake neste år.

Takk, 866beatel

Reisende som så på by MH food & drinks, så også på

Har du vært i by MH food & drinks? Del dine erfaringer!