“Nydelig mat og ypperlig service”
Anmeldelse av by MH food & drinks

by MH food & drinks
Vurdert som nr. 7 av 717 Restauranter i Alanya
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Fantastisk mat , super service og hyggelig sted og personalet. Vi gleder vi oss til neste besøk !!!!

Takk, Camillahaavarstein

Anmeldt 17. juni 2019 via mobile enheter

Både maten og de ansatte lever opp til forventningene, ikke spesielt dyrt men maten smaker himmelsk

Takk, flydam1
Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

Denne restauranten har jeg nå besøkt 4 ganger og blir ikke skuffet. Servicen og maten fortjener virkelig 5*.

1  Takk, Steff1977
Anmeldt 29. mai 2019 via mobile enheter

Fabelaktig mat i rene og hyggelige lokaler. Ingenting å utsette på dette stedet. Ekstra hyggelig med en vert som prater flytende norsk og forstår vår kultur. Du slipper med andre ord det vanlige maset du ellers opplever i Alanya med kelnere som skal teste sine tvilsomme norske gloser. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, 822terjem
Anmeldt 28. mai 2019 via mobile enheter

Her er det rent og pent, med utsøkt mat og service helt etter boka. Hyggelig med livemusikk som fungerer godt i "bakgrunnen". Dette er ei perle i Alanya, og jeg anbefaler absolutt denne plassen.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, jannem520

Reisende som så på by MH food & drinks, så også på

Har du vært i by MH food & drinks? Del dine erfaringer!