“God mat og service ”
Anmeldelse av by MH food & drinks

by MH food & drinks
Vurdert som nr. 7 av 716 Restauranter i Alanya
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Endelig ett sted man kan sitte ned å nyte god mat, uten altfor høy musikk og dansende kelnere. Rent og stilfullt sted. Veldig god service, og ett stort pluss at eier snakker kav sørlandsdialekt, og tar seg god tid til en prat,

1  Takk, BirgitteM934

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Fantastisk mat , super service og hyggelig sted og personalet. Vi gleder vi oss til neste besøk !!!!

Takk, Camillahaavarstein
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Både maten og de ansatte lever opp til forventningene, ikke spesielt dyrt men maten smaker himmelsk

Takk, flydam1
Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

Denne restauranten har jeg nå besøkt 4 ganger og blir ikke skuffet. Servicen og maten fortjener virkelig 5*.

1  Takk, Steff1977
Anmeldt 29. mai 2019 via mobile enheter

Fabelaktig mat i rene og hyggelige lokaler. Ingenting å utsette på dette stedet. Ekstra hyggelig med en vert som prater flytende norsk og forstår vår kultur. Du slipper med andre ord det vanlige maset du ellers opplever i Alanya med kelnere som skal teste sine tvilsomme norske gloser. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, 822terjem

Reisende som så på by MH food & drinks, så også på

Har du vært i by MH food & drinks? Del dine erfaringer!