“God opplevelse”
Anmeldelse av by MH food & drinks

by MH food & drinks
Vurdert som nr. 20 av 806 Restauranter i Alanya
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig betjening og rolige omgivelser. Dette er en veldig god plass å spise og drikke på når du er i Alanya.

Takk, frodew240

Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

I dag spiste vi texmex, både vegetar og med kjøtt - det smakte fortreffelig❤️ Denne restauranten anbefales på det sterkeste. Koselig sted, nydelig mat, hyggelige og omtenksomme servitører. Vi ses snart igjen

Takk, 866beatel
Anmeldt 30. august 2019

Resturanten har en deilig avslappende atmosfære, nydelig mat og gode priser. De skiller seg ut i utførelsen av både service og mat. Hjelper også at Hadi og Mustafa er imøtekommende og trivelige karer.

Takk, Helen R
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Veldig god tyrkisk mat her og overkommelige priser. Hyggelig personale som yter god service. Anbefales

Takk, 232marianne
Anmeldt 13. august 2019

Hyggelig restaurant litt vekk fra de travleste områdene som vi nå har besøkt to år på rad. Hyggelige servitører og veldig god mat. Mange gode pastaretter og delikat anrettet. Verdt pengene. Det tradisjonelle brødet vi fikk som forrett er det beste jeg har smakt i Tyrkia! Personlig syns jeg live musikk passer bedre til en pub eller på et sted en tar en drink eller to, ikke på en restaurant. Det kan fort bli litt masete... Til tross for det: her kommer vi gjerne igjen!

Takk, Brtor

Reisende som så på by MH food & drinks, så også på

Har du vært i by MH food & drinks? Del dine erfaringer!