“God Tyrkisk mat i Oba”

Oba Kırbası Kebap ve Baklava
Vurdert som nr. 198 av 826 Restauranter i Alanya
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Vi tok med venner hit for å gi en autentisk, nydelig Tyrkisk kjøkken opplevelse. Maten var i særklasse, atmosfæren og servicen på topp. En av de beste restaurantene i Alanya

Takk, ToreSAlanya_Tyrkia

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Flott meny. Mange Tyrkiske retter med mere.
En engasjert betjening med en hovmester i spissen, som forklarte menyen og anbefalte villig både forretter, hovedretter, dessert og vin.
Vi fikk en sammensatt meny til hele bordet slik at vi fikk smake på litt av hvert.
Og alt til veldig fordelaktig pris.
Anbefales på det sterkeste.

Takk, Kroken105
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Absolutt den beste restauranten i OBA Alanya. Både når det gjelder miljø, service og mat.
Hyggelig betjening som fulgte deg opp på en profesjonell og diskret måte.

Takk, Torbjørn A
Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Spennende med hovedvekt på lam og andre tyrkiske spesialiteter...men også langtidsmørnet okse til den som måtte ønske det.
Flotte lokaler, fine folk og trivelig miljø.

Maten var fantastisk, avsluttet med baklava..mmmm

Dato for besøk: juni 2018
Takk, UlfI5
Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Ny restaurant i Oba åpnet i DES 2017 ved Maki gartneri. Fin atmosfære noen kelnere litt masete håper det går seg til. Første gang vi var der. Maten var deilig serveringen var fin. Måtte skjenke i vannet selv , men den så de så etterpå var de påpasselig. Fint vinkart og de fortalte om vinene vi spurte om. Meny kartet var fint oppdelt med priser. Fine priser kommer nok til å gå dit igjen. Snakket greit engelsk

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Dagfrid

Reisende som så på Oba Kırbası Kebap ve Baklava, så også på

Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Oba Kırbası Kebap ve Baklava? Del dine erfaringer!