“Første gangs besøk”
Anmeldelse av Kahveland

Kahveland
Vurdert som nr. 21 av 27 Kaffe og te i Alanya
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Dette et en relativt ny kaffebar som har kommet i kjølvannet det nye sykehuset. Skulle prøve stedet for første gang og har en svært blandet opplevelse. Den enkle retten jeg bestilte og çay var greit nok. Servitøren var hyggelig, pratet utmerket engelsk og kom raskt til bordet. MEN, det var tillat å røyke i et tilstøtende rom. Selv om vinduene var åpnet i det rommet, kom røyken / lukten inn i det andre rommet hvor jeg og noen flere satt. Meget ubehagelig for ikke røykere Spent på om dette er akseptabelt fra kommunens side. Jeg vil nok ikke besøke dette stedet på nytt, det finnes andre alternativ i nærheten

Dato for besøk: januar 2019

Anmeldt 11. juni 2018

Dato for besøk: juni 2018
Anmeldt 1. mai 2018

Dato for besøk: april 2018

Reisende som så på Kahveland, så også på

Har du vært i Kahveland? Del dine erfaringer!