“Nydelig beliggenhet”

Kjøkken: Tyrkisk, Bryggeripub
God for: Vakker utsikt, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 8. mars 2016

Fantastisk sted! Spiste god sjømat som de ansatte anbefalte. Anbefaler restaurantens strawberry daiquiri! Vi var på bryllupsreise og de gjorde virkelig stas på oss. Koselige ansatte også.

Dato for besøk: juni 2015
Takk, milliehe

Anmeldt 30. september 2015 via mobile enheter

God mat og flott utsikt. Hyggelig og god service.
Vi regner den som en av våre favoritter i Alanya. Kommer gjerne igjen.
Ønsker mer kunnskap om tyrkiske viner.

Dato for besøk: september 2015
Takk, tjgutteberg
Huseyinredtower, Yönetici på Red Tower Brewery Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2015

Dear Guest,

We are very pleased that you come Redtower regularly, and thank you very much for your candid comments. We will inform our guest about Turkish wines more, thanks for the feedback

Anmeldt 5. september 2015 via mobile enheter

Fin utsikt over havnen,god service ,pg god mat. De brygger også egen øl. Anbefaler å ta turen hit! ☺

Dato for besøk: september 2015
Takk, SiriF620
Huseyinredtower, Yönetici på Red Tower Brewery Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2015

Dear Siri,
We are pleased that you share your experience with other people on Tripadvisor. Hope to see you again in Redtower Brewery Restaurant.

Anmeldt 25. august 2015

Kom tilbake hit etter å ha vært her sist for tre år siden, der var like god mat som før og følte vi fikk god service av personalet. Selve maten var velsmakende og god og dette stedet har også en fantastisk fin utsikt. Kommer gladelig tilbake neste gang vi er i Alanya

Dato for besøk: august 2015
Takk, ceccypia
Huseyinredtower, Yönetici på Red Tower Brewery Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2015

Dear Guest,
Thank you very much for sharing your excellent experience with other guests. Looking forward to see you again soon.

Anmeldt 5. august 2015

Valgte denne restauranten etter at vi hadde vert på show i Redtower.
Stedet hadde nydelig utsikt over havnen og båtene i Alanya.
Men maten var dyr,ikke alt for velsmakende,porsjonene var små og kelnerne alvorlige.
Det finnes så alt for mange gode restauranter i Alanya...ikke velg denne!

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Roger5382
Huseyinredtower, Manager på Red Tower Brewery Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2015

Dear Guest,

We are sorry not to get your expectations right during your stay in our restaurant. We will be more careful and be more attentive. Thank you very much for your candid review

Reisende som så på Red Tower Brewery Restaurant, så også på

Alanya, Antalya (provins)
Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Red Tower Brewery Restaurant? Del dine erfaringer!