“Middag”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservater
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservater
Anmeldt 25. september 2017 via mobile enheter

Dette stedet kan anbefales på det sterkeste. Servicen var topp og maten smakte utmerket. Atmosfæren er fin. Hyggelig betjening .

Dato for besøk: september 2017
Takk, treklang

Anmeldt 1. juni 2017 via mobile enheter

Vi bruker å stikke innom for lunch siden beliggenheten er ved stranden. Hyggelig atmosfære, og skyggefullt i en fredelig hage. Alltid god mat og ekspeditt service. Vi har og besøkt stedet for middag og det var riktig stemningsfullt. Kan anbefales.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Bjlnd1
Anmeldt 11. september 2016

Trivelig atmosfære, i år også, maten helt gjennomsnittlig, men desserten tok oss rett til himmelen.
Merket at det var forholdsvis lite gjester mot vanlig da det var mange oppvartere der :-)

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, josuba3008
grandokan, Guest Relations Manager på Green Beach Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2016

Gode morgenen josuba3008,

Takk for å besøke Green Beach Restaurant igjen, og for å ta seg tid til å dele dine inntrykk.

Vi er veldig glad for å vite at du likte alt, spesielt vår dessert.
Dette året har vært en utfordring fordi færre gjester ankom i Tyrkia, men vi håper at du vil fortsette å gi din støtte både til landet og til Green Beach.

Vi ser virkelig frem til å se deg igjen i nærmeste fremtid.

Vennlig hilsen,
Amanda Özsoy

Anmeldt 20. august 2016

Spiste her på vår første dag i Alanya og ble positivt overrasket. God service med hyggelig betjening. Litt trekk for Biffstekingen da den var så som så. Lite smak på selve kjøttet, men ellers god mat. Chocolate Waterfall desserten er virkelig verdt turen i seg selv, anbefales!

Dato for besøk: august 2016
Takk, nicolaim197
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Green Beach er med sin beliggenhet et sted vi besøker hver gang vi er i Alanya. Fantastisk beliggende i en vakker have med store palmetrær og stranden med middelhavet bare et steinkast unna.
Vi har besøkt spisestedet både til lunch og til middag. En rikholdig meny og et greit utvalg av viner.
Ved middagstider er det flott oppdekking og levende musikk.
Maten er velsmakende og delikat anrettet. Servicen er på topp.
Vi kommer igjen.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Bjlnd1

Reisende som så på Green Beach Restaurant, så også på

Har du vært i Green Beach Restaurant? Del dine erfaringer!