“Upersonlig og middelmådig”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Uteservering, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Uteservering, Reservater
Anmeldt 29. mai 2019 via mobile enheter

Ble anbefalt stedet og hadde forventninger. Førsteinntrykket var veldig bra med flott lokasjon og eksklusiv atmosfære. Ble imidlertid litt skuffet over maten som var litt middelmådig. Det smakte som det skulle men det var litt tamt og uten det lille ekstra. Fikk litt samlebåndfølelse og en upersonlig bevertning. Ellers helt grei plass.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 822terjem

Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig herlig å komme tilbake hit og oppleve at alt er minst like bra som før. God stemning, behagelig og proff betjening og fantastisk mat. Gleder meg masse til å komme tilbake og da med venner, som ikke har vært her før! No 1 in Alanya...

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 999grandis
Anmeldt 23. mai 2018 via mobile enheter

Dette er et ypperlig sted for barnefamilier. Greit lekeområde og stranda like ved. Mediterranian kabab var veldig godt. God service av hyggelige kelnere.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, evabrittk2017
Anmeldt 25. september 2017 via mobile enheter

Dette stedet kan anbefales på det sterkeste. Servicen var topp og maten smakte utmerket. Atmosfæren er fin. Hyggelig betjening .

Dato for besøk: september 2017
Takk, treklang
Anmeldt 1. juni 2017 via mobile enheter

Vi bruker å stikke innom for lunch siden beliggenheten er ved stranden. Hyggelig atmosfære, og skyggefullt i en fredelig hage. Alltid god mat og ekspeditt service. Vi har og besøkt stedet for middag og det var riktig stemningsfullt. Kan anbefales.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Bjlnd1

Reisende som så på Green Beach Restaurant, så også på

Har du vært i Green Beach Restaurant? Del dine erfaringer!