“Mat og service finnes ikke bedre”
Anmeldelse av Mahperi Restaurant

Mahperi Restaurant
Vurdert som nr. 20 av 706 Restauranter i Alanya
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 29. oktober 2018

Her finnes det ikke noe mas,bare god service fra en kommer til en er ferdig.Etter titalls besøk på denne restauranten gjennom mange år,kan jeg ikke huske at jeg har noen dårlige minner.Det blir mye kjøttretter,som må være i verdensklasse.Også andre retter er helt i toppklasse.Til slutt vil jeg nevne servicen til kelnerne,finnes ikke maken.Kan anbefales på det sterkeste.Husk å bestille bord.

1  Takk, 340Turist

Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Jeg har vel besøkt denne restauranten 5-6 ganger og den leverer hver gang!
Denne gangen benyttet vi oss av den "free pickup" tjenester de har, så de hentet oss på hotellet vårt ...
Bra utvalg av retter og vin!
Vi valgte en helt grei Italiener til 200 Lira
Jeg hadde biff som var stekt helt etter ønske. Det blir kanskje en tur tilbake i løpet av ferien!
- Utvalg av viner 5 av 6
- smak av mat 4.5 av 6
- Service 4.5 av 6

Dato for besøk: august 2018
Takk, AmiciSumus
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Prima. Stor meny på flere språk. Nydelig sjømat. Topp kjøtt. Behagelig beliggenhet ved havna. Ingen som maste på å få oss inn.

Takk, HelgeA4
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Meget bra. Beste restauranten i Alanya. Svært god kvalitet på alt fra forrett til dessert. Veldig bra service. Litt dyrere enn andre restauranter i byen men helt klart verdt det. Fortsatt rimelig sett med norske øyne. Anbefales.

Takk, Ståle A
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Superfornøyd, kjempegod mat, drikke og hyggelige folk! Anbefaler virkelig å ta turen til Mahperi! :)

Takk, emilieegg

Reisende som så på Mahperi Restaurant, så også på

Alanya, Antalya (provins)
Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Mahperi Restaurant? Del dine erfaringer!