“Alltid god mat...”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 4 uker siden

Veldig god mat der ...vært i Alanya 2 år på rad og spist på denne restauranten veldig mange av de dagene vi hadde til rådighet. Anbefales:)

Dato for besøk: april 2019
Takk, LindaG4694

Anmeldt 19. mai 2019 via mobile enheter

Ligger på marinaen nedenfor basarområdene. Vi spiste grillet oksefilet med peppersaus. Biffen var mør og bra. Sausen var veldig god sammenlignet med mye annet i Tyrkia. Store porsjoner og dessert på huset. Litt manglende oppfølging fra servitørene etter man har blitt «kastet inn».

Dato for besøk: mai 2019
Takk, fluanel
Anmeldt 29. oktober 2018

Her finnes det ikke noe mas,bare god service fra en kommer til en er ferdig.Etter titalls besøk på denne restauranten gjennom mange år,kan jeg ikke huske at jeg har noen dårlige minner.Det blir mye kjøttretter,som må være i verdensklasse.Også andre retter er helt i toppklasse.Til slutt vil jeg nevne servicen til kelnerne,finnes ikke maken.Kan anbefales på det sterkeste.Husk å bestille bord.

1  Takk, 340Turist
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Jeg har vel besøkt denne restauranten 5-6 ganger og den leverer hver gang!
Denne gangen benyttet vi oss av den "free pickup" tjenester de har, så de hentet oss på hotellet vårt ...
Bra utvalg av retter og vin!
Vi valgte en helt grei Italiener til 200 Lira
Jeg hadde biff som var stekt helt etter ønske. Det blir kanskje en tur tilbake i løpet av ferien!
- Utvalg av viner 5 av 6
- smak av mat 4.5 av 6
- Service 4.5 av 6

Dato for besøk: august 2018
Takk, AmiciSumus
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Prima. Stor meny på flere språk. Nydelig sjømat. Topp kjøtt. Behagelig beliggenhet ved havna. Ingen som maste på å få oss inn.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, HelgeA4

Reisende som så på Mahperi Restaurant, så også på

Alanya, Antalya (provins)
Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Mahperi Restaurant? Del dine erfaringer!