“Super place all day”

The Gosga Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 1 av 716 Restauranter i Alanya
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Et flott sted for alle måltider. Rent og pent. Fin musikk. Super betjening samt den beste maten. Peppersteken er den beste på lenge

1  Takk, Adventurer368810

Anmeldt 13. juni 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat, servise og god underholdning utover kvelden/natten
Anbefales på det sterkeste.
Vi har spist her seks ganger på bre 14 dager. Kun positive opplevelser

Takk, widarnilsen
Anmeldt 13. juni 2019 via mobile enheter

Eneste plassen vi spiser når vi er i Alanya, byr på helt nydelig mat. Betjeningen er også kjempe hyggelig, og yter virkelig for å gi deg en hyggelig opplevelse anbefales!!

Takk, Emmakr1stensen
Anmeldt 13. juni 2019 via mobile enheter

Kjempe bra mat og betjeningen er veldig hyggelige og gir fantastisk service
Spist her mange ganger og er alltid fornøyd!

Takk, ellav2018
Anmeldt 12. juni 2019

Bedre biff har jeg aldri noen sinne fått servet i sydlige Europa før. Dette var svært rimelig og til topp kvalitet. Personalet var hyggelig, smilende og svært serviceinnstilt. Personlig utroper jeg restauranten til Biff- og Grillspesialisten i Alanya. Jeg tror neppe noen vil motsi meg på det. Det blir ikke siste gang jeg besøker den restauranten.

1  Takk, Godtvoksen

Reisende som så på The Gosga Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i The Gosga Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!