“Harbour - Cozy - Teleferik”
Anmeldelse av Cozy Alanya

Cozy Alanya
Vurdert som nr. 89 av 774 Restauranter i Alanya
Beskrivelse: We have turkish food , international food, vegan food and children menu
Anmeldt 29. august 2020

Jeg har som over 39000 andre fulgt Cozy Alanya på Instagram & Snapchat, nå også på facebook., Alle de fine bildene og gode tilbakemeldingene fristet meg til et besøk.
Å det angrer jeg ikke på;o) Etter å ha besøkt Alanya flere ganger har jeg funnet at det er 3 ting som bare må oppleves utenom Kleopatra Beach og det er :
Harbour - CoZy & Teleferik (og Cozy ligger ca midt i mellom) En dag spiste jeg BYENS BESTE BIFF, en dag en fantastisk fiske middag og det hele toppet seg når de serverte testi kebab og kom med den i "fyr & flamme", da var det mange andre nysgjerrige gjester ;o) Servitøren fant i tillegg en meget "CoZy"god vin som passe til maten. At de serverer sprøstekte poteter istedenfor ris eller pommet frites falt i smak hos alle rundt bordet. Servicen var kjempe bra. Atmosfæren, lokalet og beliggenheten gjør til at dette restauranten ""kler" navnet sitt for dette var rett og slett "CoZy" ;o) love it .......

Dato for besøk: november 2019
4  Takk, Tomtergubben
Mino21210, Owner på Cozy Alanya, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Tusen takk for hyggelig tilbake melding, velkommen tilbake hos oss

1923 av 72 anmeldelser

Anmeldt 5. august 2020

Kjempe fin og koselig restaurant ,nydelig mat og drikke . Servitørene og kjøkken ga god service, her kommer vi tilbake og anbefaler coZy Alanya spesial❤

Dato for besøk: august 2020
5  Takk, Sara T

Tusen takk for hyggelig tilbake melding, velkommen tilbake

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Passenger12184628347, Owner på Cozy Alanya, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2021

Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Passenger12184628347, Owner på Cozy Alanya, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

Passenger12184628347, Owner på Cozy Alanya, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juni 2021

Reisende som så på Cozy Alanya, så også på

Har du vært i Cozy Alanya? Del dine erfaringer!