“Dette er en restaurant som er verdt besøket”
Anmeldelse av Oscars Restaurant

Oscars Restaurant
Vurdert som nr. 27 av 715 Restauranter i Alanya
Anmeldt 18. april 2019 via mobile enheter

Det er ikke alltid man kan bruke smørekniven i biffen. Men dette er en av disse.
En trivelig restaurant som ligger like bak hovedgata.

Dato for besøk: april 2019
Takk, 120andersb

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted med et par og deilige kalde. Norsk snakker de også. Viser sportskamper på skjermen. Det er bare å nyte.

Takk, John Erik J
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Vi har vart på Oscars flere ganger og spiste her .Oscars har god matt og drikke og ofte livemusikk . Vi kommer tilbake takk for god matt

Takk, Geir H
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Deilig mat. Kjempekoselig og serviceinnstilt personale. Kommer garantert tilbake. Følte deg veldig velkommen.

Takk, Daydream430944
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

God drikke, trivelige folk og god hjelp til å finne skyss til flyplass fra hotellet ved hjemreisen

Takk, Bodil Anita A

Reisende som så på Oscars Restaurant, så også på

Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Oscars Restaurant? Del dine erfaringer!