“Fin plass”
Anmeldelse av Oscars Restaurant

Oscars Restaurant
Vurdert som nr. 27 av 716 Restauranter i Alanya
Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat, service og ansatte 10/10 Vært der fast i 10 år å det anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Randi H

Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Veldig god mat. God service. Anbefales! Betjeningen er svært hyggelig. Får oss til å føle oss som hjemme, snakker godt skandinavisk. Maten er upåklagelig, som hjemme ☺

Dato for besøk: juni 2019
Takk, benediktehaug
Anmeldt 16. mai 2019 via mobile enheter

Anbefaler virkelig Oscar som resturant,sentrumsnært,veldig bra service og fantastisk mat. De er på pletten når vi er tomme for vann eller vin..

Takk, CecilieS148
Anmeldt 16. mai 2019 via mobile enheter

God natt og godt drinker matten er fantastisk kommer igjen vart år ambefaler mye. Ogso veldig bra sted for fotball. Viser alle kamper på en gang

Takk, Bård Jostein K
Anmeldt 15. mai 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og meget god service. Hyggelig personale hvorav flere snakket norsk. Anbefales! Eget lekehjørne til barn var det også, så dette er en restaurant der både barn og voksne kan kose seg.

Takk, evan358

Reisende som så på Oscars Restaurant, så også på

Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Oscars Restaurant? Del dine erfaringer!