“tyrkias beste restaurant!”
Anmeldelse av Oscars Restaurant

Oscars Restaurant
Vurdert som nr. 12 av 749 Restauranter i Alanya
Anmeldt 1. september 2019

Dro til Oscars første gang når jeg kun var 10 år gammel, nå er jeg 20 år og synes fremdeles det er den beste restauranten i Alanya! Så god mat, utrolig dyktige og snille servitører, imøtekommende og du føler deg som hjemme der. De henter deg om du trenger det, og mange av kelnerne snakker flytende norsk/ eller veldig bra engelsk. Var i Tyrkia i 3 uker i sommer, nesten hver dag spiste vi på Oscars, aldri blitt skuffet. Gleder meg til å komme igjen neste år!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, sunnivaskjong

Anmeldt 31. august 2019

Besøkte restauranten to ganger i løpet av ferieuka vår i Alanya. Vi spiste mye god mat ila uka, men den aller beste fikk vi servert hos Oscars På grunn av deres vennlige og serviceinnstilte servitører, ble opplevelsen på restauranten utrolig bra Anbefaler restauranten på det varmeste, og Chateaubriand'en deres, må dere bare prøve

Takk, Heidi P
Anmeldt 26. august 2019

En kjempe fin restaurant. Veldig god mat og utrolig hyggelig personale. Anbefales. Er verdt et besøk
June M Bakken

Takk, June B
Anmeldt 26. august 2019

Fantastisk show. God mat. Prisene er veldig bra. Veldig godt miljø. Blide og hyggelige ansatte kelnere. Stor meny med mange valg.

Takk, Aleksanderkvaloey
Anmeldt 25. august 2019

Ååh gud hvor mye jeg savner denne resturanten! Maten, menneskene, musikken og vår kjære Oskar <3 Håper vi sees igjen snart! Vi spiste her typ 4 dager på rad, anbefaler virkelig biff med hvitløk!

Kyss Marte og Maren <3

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Marteengelund

Reisende som så på Oscars Restaurant, så også på

Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Oscars Restaurant? Del dine erfaringer!