“Resturant”
Anmeldelse av Oscars Restaurant

Oscars Restaurant
Vurdert som nr. 14 av 749 Restauranter i Alanya
Anmeldt 8. september 2019

Veldig god mat, bra service og veldig hyggelig eier kommer garantert tilbake for og spise planke biff.

Takk, Ingerlise J

Anmeldt 7. september 2019

Her er det alltid liv. Testet stedet da det var anbefalt av flere, ble ikke skuffet.
Super mat, fantastisk service, bra liv, gode drinker.

Her ble vi godt ivaretatt, kommer tilbake

Dato for besøk: juni 2019
Takk, charl0tte0908
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

En av de beste spisestedene vi har forsøkt i Alanya. Anbefales på det sterkeste. Knall mat og super betjening. Vi kommer garantert tilbake

Takk, 881veronicae
Anmeldt 6. september 2019

Ypperlig.. god mat, god drikke, super bevertning.
Ingen mas, super stemning. Passer for både barn og voksne..ypperlig lekekrok.

Takk, Vivi B
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Var her å spiste mat. Upåklagelig service og utrulig god mat masse dansing og aldri kjedelig. Skal tilbake en gang til i ferien.

Takk, jankokkenh

Reisende som så på Oscars Restaurant, så også på

Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Oscars Restaurant? Del dine erfaringer!