“Alltid god mat”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. mai 2018

Dette er en av våre favorittrestauranter :) Jumbo rekene med tilbehør er kjempegode. Vi bruker denne restauranten til både sen lunsj, middag eller bare sitte oppe og se på trafikklivet og tar oss noe kaldt å drikke eller kaffe med noe godt ved siden av :) Koselige servitører som gjerne slår av en prat hvis vi kommer på en tid på dagen hvor det ikke er så mye folk.
Vi skal tilbake til Alanya for 30 gang i år, så hit blir vi å gå maange ganger :) :)

Dato for besøk: august 2017
Takk, bente2015

Anmeldt 8. november 2017

Dette er en restaurant med særpreg og atmosfære, maten var også av beste kvalitet. Anbefales som et alt. til et godt måltid.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Johan A
Anmeldt 20. oktober 2017 via mobile enheter

Mitt første besøk, var meget imponert. Mottakelse, service, og ikke minst maten var fortreffelig, vi spiste alle en "Villa Okan spesial". Den anbefales på det sterkeste.
Det som var det beste var at dette er en restaurant som ligger på hjørne av et av Alanyas travleste med hensyn til trafikk.
Her kunne man sitte å prate sammen, selv om det var en man som spilte(behagelig musikk), trafikken merket man ikke

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Gegis
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

Et av våre favoritt spisesteder i Alanya. Har reist hit hvert år de siste 12år, og spiser alltid her minst en gang. God service og hyggelig og profesjonel betjening. Og God mat selvfølgelig.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Mokkasiner
Anmeldt 25. mai 2017 via mobile enheter

Denne restauranten har alt på stell. Her er det super service, nydelig mat og flott live musikk på kvelden Var her første gang i 2011 og har vært her 2-3 ganger hver gang jeg er her nede

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Madeleine J

Reisende som så på Villa Okan Restaurant, så også på

Har du vært i Villa Okan Restaurant? Del dine erfaringer!