“Mat”

Vurdert som nr. 25 av 655 Restauranter i Alanya
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Beste restauranten i Alanya. Utrolig god service . Fantastisk utsikt. Veldig bra beliggenhet. Fantastisk mat

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, IngeborgH76
Merlot A, Yönetici på Merlot Food & Drink, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2018

Thank you so much.. it is a pleasure to serve you :)

Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Æ anbefaler til alle som bor i Alanya eller på ferie, den er en av beste kvalitet restaurant i Alanya. Æ spiste middag med familien min for to dager siden og det var utrolig koselig kveld med god mat og fantastisk service med fantastisk utsikt over havn tusen takk for at dere har gitt en god følelse til oss
Visses i nesta år

Takk, Esrtck

Thank you so much. It was a pleasure :)

Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Vi besøkte Merlot Restaurant @ Bar for første gang. Har gått forbi en rekke ganger, men aldri blitt fristet til å sette meg ned. Plassen har en fantastisk utsikt over havnen, servicen ganske bra uten å være påtrengende. Menyen er som de mange andre restaurantene i området - da er det kvaliteten på maten som skiller. Her var den grei nok, grønnsakene var altfor mye kokt og kjøttet sånn passe. Det er mange restauranter på dette nivået i Alanya. Og det er mange som ligger hakket over i kvalitet.

Dato for besøk: august 2017
Takk, ToreSAlanya_Tyrkia
Anmeldt 26. juli 2016

Bruk 2-3 minutter ekstra fra sentrum/havna i Alanya, gå strandpromenaden mot det røde tårnet, og der finner du Merlot Restaurant. Stedet drives av 5 brødre og tilbyr god mat (som alltid i Tyrkia med god utsikt over havna. Servicen er meget bra med normale priser for området.

Planlegg neste dags middag ved å stikke innom dagen før og bestill en rett som må tilberedes i flere timer for å få den rette smaken. Merlot tilbyr selvsagt gratis Pick-up service og har levende, dempet bakgrunnsmusikk flere dager i uken.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Egil K
Anmeldt 29. mai 2016 via mobile enheter

Var her tidligere med min familie,da vi ble anbefalt restauranten av venner som tidligere hadde vært i alanya! Ringte å bestilte bord og ble møtt av samme servitør som var der for to år siden da jeg var der med min familie! Kjempeflott service og maten var nydelig! Elvis som den ene servitøren kaller seg husket meg fra to år tilbake i tid! Dette er en plass som bør besøkes! Ringer du å bestiller bord tilbyr de også gratis henting der du bor! De er også behjelpelige med å bestille taxi tilbake der du skal! Dette er en restaurant jeg gjerne kommer tilbake til! I tillegg har de rene og pene toalett! Du trenger ikke vere redd for å gå på do! Hygiene virker som noe de tjener på! Da andre restauranter jeg har vært på i Tyrkia ikke har hatt like rene toalett!

Dato for besøk: august 2015
Takk, Silje M

Reisende som så på Merlot Food & Drink, så også på

Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Merlot Food & Drink? Del dine erfaringer!