“Mat og drikke”

Vurdert som nr. 9 av 704 Restauranter i Alanya
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 25. april 2019 via mobile enheter

Dette er en veldig bra resturant som ligger i havnen i Alanya. Nylig opp pusset og veldig god atmosfære, maten er litt annen en den du finner på typiske turist restauranter, og utrolig god.
Vil anbefale alle om og besøke denne !! Veldig god service og hyggelige folk som jobber her.

Dato for besøk: april 2019
Takk, hildeanitae2019
merlota157, Sahibi på Merlot Food & Drink, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. april 2019

Thank you so much Dear Hilde. Its our happiness to hear that from you. we looking forward to see you again.. Best Regards MERLOT FAMILY :)

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Min favoritt restaurant i Alanya visses nesta sommeren, jeg kommer til å savne dere merlot familie

Takk, Esrtck
Merlot A, Yönetici på Merlot Food & Drink, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

thank you so much Dear Frıend.. see you next summer :)

Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Beste restauranten i Alanya. Utrolig god service . Fantastisk utsikt. Veldig bra beliggenhet. Fantastisk mat

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, IngeborgH76
Merlot A, Yönetici på Merlot Food & Drink, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2018

Thank you so much.. it is a pleasure to serve you :)

Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Æ anbefaler til alle som bor i Alanya eller på ferie, den er en av beste kvalitet restaurant i Alanya. Æ spiste middag med familien min for to dager siden og det var utrolig koselig kveld med god mat og fantastisk service med fantastisk utsikt over havn tusen takk for at dere har gitt en god følelse til oss
Visses i nesta år

Takk, Esrtck

Thank you so much. It was a pleasure :)

Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Vi besøkte Merlot Restaurant @ Bar for første gang. Har gått forbi en rekke ganger, men aldri blitt fristet til å sette meg ned. Plassen har en fantastisk utsikt over havnen, servicen ganske bra uten å være påtrengende. Menyen er som de mange andre restaurantene i området - da er det kvaliteten på maten som skiller. Her var den grei nok, grønnsakene var altfor mye kokt og kjøttet sånn passe. Det er mange restauranter på dette nivået i Alanya. Og det er mange som ligger hakket over i kvalitet.

Dato for besøk: august 2017
Takk, ToreSAlanya_Tyrkia
merlota157, Sahibi på Merlot Food & Drink, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mai 2019

Thank you for your comment. its our pleasure. we would like to see you as soon as possible again in our lovely MERLOT

Best Regards MERLOT FAMILY

Reisende som så på Merlot Food & Drink, så også på

Har du vært i Merlot Food & Drink? Del dine erfaringer!