“Meget god tyrkisk restaurant”

Kasikara Ocakbasi Restaurant
Vurdert som nr. 44 av 714 Restauranter i Alanya
Kjøkken: Tyrkisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Rikelig med god tyrkisk mat! Hyggelig betjening! Tradisjonell tyrkisk. Litt vekk fra det mest travle området.

Takk, onyhus

Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Her kan du nesten få autentisk Tyrkisk mat! Jeg hadde noen av de beste Lamb Chop ever! Herlig stemning! Og mye tyrkiske stor familier...
Vi skal tilbake ikveld!
- Utvalg av viner 3 av 6.
- Maten og Tyrkiske smaker 5 av 6.
- Service 4.5 av 6.
- Total vurdering 4 av 6.

Dato for besøk: august 2018
Takk, AmiciSumus
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Her er den ekte tyrkiske resturanten vi fant, veldig bra mat til hyggelig pris. Ble noen besøk her under vårt opphold. Bør besøkes

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Nils D
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Hyggelig og hjelpsom betjening og utrolig god mat. Fikk tips om denne restauranten fra en lokal, og det skuffet ikke. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 165mereten
Anmeldt 12. april 2017 via mobile enheter

Sannsynligvis det beste måltidet vi er blitt servert på en vanlig Tyrkisk restaurant. Gode smaker på salat, forrettene, hovedrettene og de to rundene med "desserter". I tillegg til en stor bolle med fersk salatblanding, fikk vi 5 andre små retter/tilbehør. Valgte lammekoteletter til hovedrett. Fikk servert fire små møre koteletter som smeltet i munnen med en god smak av ferskt kjøtt, slik lammekoteletter skal smake.
Til dessert ble servert 5 forskjellige frukter, før en varm dessert a la "creme brulee" avsluttet serveringen.
Mye god mat.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Datrialch

Reisende som så på Kasikara Ocakbasi Restaurant, så også på

Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Kasikara Ocakbasi Restaurant? Del dine erfaringer!