“Dårligste kinamat vi har spist 😟”
Anmeldelse av China Royal Restaurant

China Royal Restaurant
Vurdert som nr. 279 av 655 Restauranter i Alanya
Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. oktober 2015 via mobile enheter

Dårlig service og sur betjening Betalte norske priser for elendige forretter og hovedrett. Har besøkt stedet ved flere avledet og gledet oss til å komme tilbake.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, Torfinn E

Anmeldt 2. august 2015 via mobile enheter

Bestilte Chrispy Chiken og Chicken black bean... Maten var smakløs og risen seig og hard... Kommer ikke tilbake og anbefales overhodet ikke...

Dato for besøk: august 2015
Takk, charl8joha
mehmet t, Sahibi på China Royal Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2015

Yalan söylüyor herkezin beğendiği bir yemeği kötülüyor! Biz bu yemekten günde 18/ 20 porsiyon satıyoruz. Bu kişi başka restlar için ajanlık yapıyor.

Anmeldt 11. juli 2015 via mobile enheter

Vi var syv stykker som spiste her. Servitøren som tok bestillingene surret mye og vi var ikke helt sikker på om han fikk med seg hva vi bestilte. Så satt vi der i en time. Imens denne timen gikk så vi at andre kunder fikk maten deres (både forretter og hovedrett). Kunder som hadde kommet etter oss var ferdige med hovedretten og vi satt å ventet.

Da vi spurte hvor maten vår var, så ble det bare bortforklart over at vi hadde spist forrett. (igjen, andre kunder som hadde forrett var nå ferdige med hovedretten). Han gikk i forsvarsmodus og begynte å diskutere med oss i resturanten. Servitørene var lite tilgjengelig og sprang fram og tilbake.
Så kom tilslutt maten, og det var ikke vært å vente en time på.

Kom tilslutt en beklagelse fra en av servitørene men vi følte det var for sent. Anbefales ikke.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Caroline B
Anmeldt 19. oktober 2014

Denne restauranten er ikke et besøk verdig, ekstremt lite mat pr.porsjon. Jeg bestilte scampi som hovedrett, og fikk 4 scampi på tallerken med nesten ingenting grønnsaker og en saus som var megasalt, skulle vi ha ris til maten måtte vi kjøpe det for seg. En annen av vårt selskap bestilte and, hun fikk tørrstekt and med litt rå grønnsaker. Når vi klagde på maten fikk vi til svar at " dette kunne de ikke skjønne, for de hadde aldri klager fra gjester".

Dato for besøk: oktober 2014
    • Atmosfære
Takk, torunn0906
Anmeldt 31. juli 2014

Vi oppsøkte China Royal basert på gode reviews her på Trip Advisor og ble mildt sagt skuffet.

Vi bestilte øl, cola light, vårruller, crispy chicken og beef med garlic og green onio. Første brus var lunken og doven. Ba derfor om is når jeg bestilte neste. Denne var like doven og isen glemte de. Vårrullene smakte som om de frosne man får kjøpt i Norge og varmer i ovnen - de var med andre ord ikke det minste crispy og smaken kun så som så. Hovedrettene topper på ingen måte listen over kinamat vi har spist, men var faktisk ikke så aller verst - når de etter halvannen times venting (!) endelig kom på bordet. Da hadde to store bord som kom etter oss fått sin mat og vi etterlyste maten vår. Fikk da beskjed om at vår mat var sen fordi vi hadde bestilt en (mikrovarmet) forrett (som vi fikk en time før hovedretten).

Kvelden føyer seg (dessverre) imn i rekken av dårlige matopplevelser i Alanya. Denne restauranten fortjener ikke det antallet stjerner den har her på Trip Advisor. Servicen var dårlig, maten og drikken kun marginalt bedre og toalettene kunne trengt en vask. China Royal anbefales ikke!

Dato for besøk: juli 2014
    • Atmosfære
Takk, 00_Elisabeth

Reisende som så på China Royal Restaurant, så også på

Antalya, Antalya (provins)

Alanya, Antalya (provins)
Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i China Royal Restaurant? Del dine erfaringer!