“Besøk denne restauranten!”
Anmeldelse av Bistro Floyd

Bistro Floyd
Vurdert som nr. 18 av 715 Restauranter i Alanya
Kjøkken: Tyrkisk, Nederlandsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Privat middag, Reservater
Anmeldt 28. juni 2017

Bistro Floyd er en opplevelse med sitt fantastiske personal, sine fantastiske lokaler/hage og sine fantastiske mat- og vinopplevelser. Du blir tatt imot på beste måte uansett om det er første, andre eller femtiende gang du er her. Alle som jobber her er så utrolig hyggelige, samtidig som de er profesjonelle til fingerspissene. Vil du ha en hyggelig prat, så får du det. Vil du være i fred, så får du kun god service, god mat og god drikke. God mat krever god drikke, og her får du det lille ekstra av begge deler. Løp - løp - løp til denne perlen av en restaurant!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Snefrid H

Anmeldt 27. november 2016 via mobile enheter

Har vært der en gang i januar - denne gangen besøkte vi Bistro Floyd i oktober. Servicen er upåklagelig, maten vi fikk servert overgikk forventningene. Svært godt fornøyd. Hyggelig eier som vandret blant gjestene og fikk oss til å føle oss velkomne

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, ToreSAlanya_Tyrkia
Anmeldt 13. august 2016

Ett besøk på Bistro Floyd fører garantert til at du kommer tilbake. Maten, stedet og ikke minst servicen er i særklasse. Som førstegangsbesøkende får du en omvisning i det fantastisk flotte huset og eiendommen. Menyen er variert, og maten er veldig bra. Du blir møtt av et smilende og imøtekommende, og ikke minst oppmerksomt personal - med Leoni (eieren) svinsende mellom bordene. Hun er utrolig hyggelig og oppmerksom. Gleder oss allerede til neste besøk.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Snefrid H
Anmeldt 7. august 2016 via mobile enheter

Mat som klart skiller seg ut fra de andre tyrkiske resturantene med mat fra nederlandsk og tyrkisk kjøkken. Hadde bra service og veldig god mat.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Bendik K
Anmeldt 22. juli 2016

Vi har spist på Bistro Floyd flere ganger, men hver eneste gang trekker personalet noe nytt og flott opp av hatten. Maten er utsøkt - det er den alltid, og menyen er variert og spennende. Og du får myyye mat. Vi må alltid ha lang pause mellom hovedrett og dessert - hvis vi overhodet orker dessert (verdt å vente på). Kelnerne er svært oppmerksomme og hyggelige, og innehaveren svinser mellom bordene og snakker med alle gjestene. Denne kveldens overraskelse kom da jeg ville ha dessertvin til ostefatet, og ofte har de beste restaurantene her nede litt lite å velge mellom. På Bistro Floyd kunne jeg velge mellom flere typer portvin, og jeg fikk smaksprøver før jeg bestemte meg. Under ostemåltidet kom så innehaveren med enda et glass portvin fra sin private flaske. Hun ville at jeg skulle smake på en hun likte (selvsagt gratis). Det er slike ting som topper besøkene på Bistro Floyd. Du føler deg både sett og ivaretatt på beste måte.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, trondl660

Reisende som så på Bistro Floyd, så også på

Alanya, Antalya (provins)
Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Bistro Floyd? Del dine erfaringer!

Bistro Floyd detaljer opprinnelig gitt av Yellow.com.tr