“Brunch”
Anmeldelse av Bistro Floyd

Bistro Floyd
Vurdert som nr. 19 av 715 Restauranter i Alanya
Kjøkken: Tyrkisk, Nederlandsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Privat middag, Reservater
Anmeldt 29. oktober 2017 via mobile enheter

Ble buden med av noen som har vært der mange ganger. En nydelig plass. Mye god mat, kalde, varme og dessert. Drikke av det du måtte ønske. Herlig vertskap gikk rundt og snakkes med gjestene. Så her blir det flere søndagsbrunches neste gang vi kommer hit ned

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Dagfrid

Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Bistro Floyd skiller seg ut på en særdeles positiv måte. Maten er uten tvil blant den beste i Alanya. Pleier å velge fisk- svikter aldri. Hyggelig betjening som følger deg opp på en behagelig måte. Følelsen av å kose meg på restaurant får en god betydning når jeg er her.

Dato for besøk: august 2017
Takk, ToreSAlanya_Tyrkia
Anmeldt 28. juni 2017

Bistro Floyd er en opplevelse med sitt fantastiske personal, sine fantastiske lokaler/hage og sine fantastiske mat- og vinopplevelser. Du blir tatt imot på beste måte uansett om det er første, andre eller femtiende gang du er her. Alle som jobber her er så utrolig hyggelige, samtidig som de er profesjonelle til fingerspissene. Vil du ha en hyggelig prat, så får du det. Vil du være i fred, så får du kun god service, god mat og god drikke. God mat krever god drikke, og her får du det lille ekstra av begge deler. Løp - løp - løp til denne perlen av en restaurant!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Snefrid H
Anmeldt 27. november 2016 via mobile enheter

Har vært der en gang i januar - denne gangen besøkte vi Bistro Floyd i oktober. Servicen er upåklagelig, maten vi fikk servert overgikk forventningene. Svært godt fornøyd. Hyggelig eier som vandret blant gjestene og fikk oss til å føle oss velkomne

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, ToreSAlanya_Tyrkia
Anmeldt 13. august 2016

Ett besøk på Bistro Floyd fører garantert til at du kommer tilbake. Maten, stedet og ikke minst servicen er i særklasse. Som førstegangsbesøkende får du en omvisning i det fantastisk flotte huset og eiendommen. Menyen er variert, og maten er veldig bra. Du blir møtt av et smilende og imøtekommende, og ikke minst oppmerksomt personal - med Leoni (eieren) svinsende mellom bordene. Hun er utrolig hyggelig og oppmerksom. Gleder oss allerede til neste besøk.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Snefrid H

Reisende som så på Bistro Floyd, så også på

Alanya, Antalya (provins)
Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Bistro Floyd? Del dine erfaringer!

Bistro Floyd detaljer opprinnelig gitt av Yellow.com.tr