“En favoritt”
Anmeldelse av Bistro Floyd

Bistro Floyd
Vurdert som nr. 20 av 717 Restauranter i Alanya
Kjøkken: Tyrkisk, Nederlandsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Privat middag, Reservater
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Første gang vi var på Bistro Floyd var i 2013, etter det har vi vært der mange gangerVi må alltid innom, gjerne flere ganger i løpet av ferien. Det er så hyggelig betjening, god mat, delikat servering og god drikke. Vi kommer helt sikkert tilbake, og anbefaler alle å ta turen innom☺️

Takk, britt_lillian

Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Maten var bare såvidt ok. Servitørene var hyggelige men de kunne med fordel lært seg å sjekke vin når resturantene var omtrent tom.

Takk, oveg2017
Bistro_Floyd, Sahibi på Bistro Floyd, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Thank you for your review. I am sorry you are not so enthousiastic about our food. Please let us know in the future, we always will check your dishes and look for improvement.
Our staff has promised to keep the wine glasses 'filled' from now on...:) you are so right! Please forgive us.

Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Ble invitert med av venner. Angrer ikke på det. Nydelig mat/buffet og personale. Ikke siste gangen vi er der. Kommer mer enn gjerne tilbake. Anbefaler alle og spise her.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, unnibritta
Anmeldt 29. oktober 2017 via mobile enheter

Ble buden med av noen som har vært der mange ganger. En nydelig plass. Mye god mat, kalde, varme og dessert. Drikke av det du måtte ønske. Herlig vertskap gikk rundt og snakkes med gjestene. Så her blir det flere søndagsbrunches neste gang vi kommer hit ned

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Dagfrid
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Bistro Floyd skiller seg ut på en særdeles positiv måte. Maten er uten tvil blant den beste i Alanya. Pleier å velge fisk- svikter aldri. Hyggelig betjening som følger deg opp på en behagelig måte. Følelsen av å kose meg på restaurant får en god betydning når jeg er her.

Dato for besøk: august 2017
Takk, ToreSAlanya_Tyrkia

Reisende som så på Bistro Floyd, så også på

Alanya, Antalya (provins)
Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Bistro Floyd? Del dine erfaringer!

Bistro Floyd detaljer opprinnelig gitt av Yellow.com.tr