“Nydelig mat”

Royal Restaurant Cafe & Bar
Vurdert som nr. 89 av 826 Restauranter i Alanya
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Her er de gode på service og rask til å komme med maten. Kun 1 gang tok det tid. Da var det full restaurant og på mitt bord den kvelden var det 10 personer med minst 6 ulike bestillinger. De er heller ikke pågående om du går forbi.
Anbefaler virkelig denne sentrale restaurant neste sommer. De er åpne litt utover vinteren også om du reiser til Alanya da.
God tur

Takk, BrittS245

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Kan anbefales på det varmeste nydelig mat og topp stemning Hyggelige servitører som gjør alt for at du trives! Ta turen dit for et besøk-jeg vil garantere at du ønsker å besøke Royal igjen!!:)

Takk, Stig D
Mustafa S, Yönetici på Royal Restaurant Cafe & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Har vært vår favorittrestaurant i mange år. Her føler man seg alltid velkommen og får alltid den beste servicen. Fantastisk god mat og atmosfære. Anbefales på det sterkeste å ta turen hit, du vil ikke angre.

Takk, LiseS72
Mustafa S, Yönetici på Royal Restaurant Cafe & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2018

Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Vi har vært på Royal i flere år og kommer alltid tilbake hit hver gang vi er i Alanya. Her får du fantastisk god mat og drikke på en veldig hyggelig restaurant. De har alltid gitt oss den beste servicen og da spesielt eieren. Dette har blitt vår favorittrestaurant. Anbefaler på det sterkeste å ta turen hit om du er i byen!

Takk, Hege S

Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Min favoritt restaurant i Alanya, spiser her ofte, ungene digger plassen også, anbefaler stedet på det sterkeste

Takk, Arnt Egil B
Mustafa S, Yönetici på Royal Restaurant Cafe & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Takk for din flotte kommentar. Vi håper å se deg igjen.

Greetings from Royal Restaurant Family.

Reisende som så på Royal Restaurant Cafe & Bar, så også på

Har du vært i Royal Restaurant Cafe & Bar? Del dine erfaringer!

Royal Restaurant Cafe & Bar detaljer opprinnelig gitt av Yellow.com.tr