“Veldig bra atmosfære, hyggelig”
Anmeldelse av Ev Restaurant

Ev Restaurant
Vurdert som nr. 121 av 807 Restauranter i Alanya
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra atmosfære, hyggelig betjening, rask mat, god mat og billig.
Utrolig koselig restaurant.
Vil garantert besøke stedet igjen om er i området.

Takk, tonen942

Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Beliggende sentralt i Alanya. Alltid masse folk. Ble ikke imponert over maten på noen som helst måte. Servicen helt grei. Efes i Carlsberg-glass. Satt fryktelig trangt.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, StianTRD
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Dårlig mat. Restauranten ser hyggelig ut, og har et bra liveband, men det stopper der. Detour har reklamert med denne restauranten som nummer 1 i Alanya. For oss var dette den værste maten vi har fått i hele byen. Bedre mat på strandbaren. Første og siste gang.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, liandersen
Anmeldt 13. mai 2018

Vært der flere ganger i løpet av alle årene vi har vært i Alanya.
Sist vi var der ble vi veldig misfornøyd med maten. Biffen var tørr og ølet var varmt. Ikke mulig å prate med hverandre fordi musikken var alt for høy.
Ikke koselig i det hele tatt..

Dato for besøk: august 2017
Takk, bente2015
Anmeldt 4. mars 2017 via mobile enheter

Har spist flere ganger her i mange år og har tidligere vært fornøyd med stedet og maten men i kveld var jeg ikke fornøyd med maten i forhold til det vi betalte. Når i tillegg en restaurant i Tyrkia ikke har Efes men serverer det kjedelige Tuborg ølet i stedet og ikke kan svare når jeg spør hvorfor de har valgt å gjøre dette, da har de mistet meg som kunde. Det finns så mange bra alternativer at her må det kraftig forbedring til!

Dato for besøk: mars 2017
1  Takk, GormFagerhus

Reisende som så på Ev Restaurant, så også på

Har du vært i Ev Restaurant? Del dine erfaringer!

Ev Restaurant detaljer opprinnelig gitt av Yellow.com.tr