Anmeldt 3. august 2014

Veldig fine rom, og kjekt personale. Bodde her i en uke med All Inklusive. Man blir fort lei middagen da det er omtrent det samme som går igjen hver dag, men dette hadde vi regnet med siden vi har vært på all inklusive hotell i Tyrkia før. Det går i svin og kylling i ulike former.
Hotellet har og Spa i underetasjen.
Hotellet ligger nært hovedgaten, men skal du til havnen eller partygaten brukte vi vel ca 15-20min å gå.

Dato for oppholdet: november 2013
2  Takk, Silje_TheTraveler
Anmeldt 5. juli 2014

dette hotellet har kjempefin beliggenhet. utrolig hjelpsom personale og god mat!!
reiste sammen med venninner, og du bor i gåavstand til alt.
eneste var at bassenget var lite, men du har kleopatrastranda bare et par minutter gåtur unna.
veldig rent og fint. anbefales!!

Dato for oppholdet: juni 2014
2  Takk, wenche072
Anmeldt 15. september 2013

kjempefornøyd med rom
men vet at all innklusive kan bli kjedelig i lengden nå. lite variasjon på maten. mye salater og grønt for at buffene ska se mye ut. ,men ellers alt ypperlig. hjelpsom og hyggelig personale

Dato for oppholdet: september 2013
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hotell.no
Takk, Rita L
Anmeldt 2. februar 2013

Tøff hotell, billig, god mat, god service, meget god plassering og sist men ikke minst kort vei til byen, liker man å gå litt så vil man spare mye penger som skulle gått til taxi etc... Anbefales!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dato for oppholdet: januar 2013
Takk, Araji
Anmeldt 27. august 2011

vi var to veninner som reiste ti kandelor hotell
kjempefornød med alt fra mat til personell og service
kunne ikke hatt det bedre,og ønsker å komme tilbake ved en senere anledning

Dato for oppholdet: august 2011
5  Takk, May linda D