Anmeldt 3. august 2016 via mobile enheter

Nydelig allinclusiv mat, var variert til alle måltider. Gratis internett hele hotellet, minibar og aircondition. Lite basseng, men lunt og koselig. Ypperlig rengjøring av rommene. Supre hotellpersonell.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, ChristinaV1380
Anmeldt 31. juli 2016 via mobile enheter

Nydelig mat. Lite basseng. Hyggelig og oppmerksom rengjøringshjelp på rommet.
Rommene ok.
Sentral beliggenhet. Rolig strøk.
For mange russere på hotellet.
Dyrt spa i forhold til nærliggende spa.
Vær oppmerksom på at frisørtimen kan bli dobbelt så dyr hvis prisen ikke er avtalt på forhånd.

Dato for oppholdet: august 2015
1  Takk, LiseK65
Anmeldt 5. september 2015

Bra rom og god service. Blide og hjelpsomme var personalet også.
Anbefales ....men kansje ikke for folk som ikke orker å gå så mye.
Taxi er så billig så ,men fint å rusle litt rundt i behagelig tempo.
Dusjen og badekaret var i ett....og det kan kansje skape problemer for enkelte.
Ellers så kan en ikke forlange mere alt en får for en billig penge.

Romtips: Skjønner det finnes flere romtyper ...så bare spørr når rommet bestilles. Vi hadde i 5 etasje og utsikt mot gaten.
Dato for oppholdet: januar 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Solfaktor
1  Takk, Sissel J
Anmeldt 3. august 2014

Veldig fine rom, og kjekt personale. Bodde her i en uke med All Inklusive. Man blir fort lei middagen da det er omtrent det samme som går igjen hver dag, men dette hadde vi regnet med siden vi har vært på all inklusive hotell i Tyrkia før. Det går i svin og kylling i ulike former.
Hotellet har og Spa i underetasjen.
Hotellet ligger nært hovedgaten, men skal du til havnen eller partygaten brukte vi vel ca 15-20min å gå.

Dato for oppholdet: november 2013
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, Silje_TheTraveler
Anmeldt 5. juli 2014

dette hotellet har kjempefin beliggenhet. utrolig hjelpsom personale og god mat!!
reiste sammen med venninner, og du bor i gåavstand til alt.
eneste var at bassenget var lite, men du har kleopatrastranda bare et par minutter gåtur unna.
veldig rent og fint. anbefales!!

Dato for oppholdet: juni 2014
  • Reisetype: Reiste med venner