5 personer ser på dette hotellet
Destinia.com
Trip.comUSD 77
travelup.comUSD 85
Anmeldt 16. oktober 2019 via mobile enheter

Ved ankomst Alanya sent på kvelden var det opprinnelige hotellet fullbooket av en merkelig grunn. Vi ble derfor spurt om å bli ombooket 2 netter til Diamond Hill.
Skeptiske men vi valgte å gjøre dette.

Angrer ikke for dette hotellet leverer absolutt til sine 5 stjerner ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

All inclusive betyr måltider fra frokost til kveldsmat. Nattsnack i buffet og alltid masse digg på menyen!
Poolbar med lunsj og ellers forfriskninger

Flott beliggende nær stranden og butikker rett ved. Skal man til Alanya sentrum anbefaler jeg buss. Går hvert 7. minutt fra utsiden og koster 1 Euro.

Spasenteret er verdt et besøk med Hammam og massasje! Nydelig!

Så to dager her før vi ble kjørt tilbake til det hotellet vi egentlig hadde booket til.

Vi vil uansett snart tilbake til Diamond Hill

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Hans Erik C
Diamond Hill R, Halkla İlişkiler Müdürü på Diamond Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2019

Thank you for choosing our hotel and sharing your objective impressions on this review platform . Furthermore , we would be happy to have you here in our hotel again .
Best regards

Anmeldt 26. mai 2016

Personalet svært hyggelig, nydelig mat, ekstra topp dagen med tyrkisk aften i kjøkkenet. Alt rent og ryddig.
Animation teamet lokket med flotte treningsøkter og hadde super musikk på dagtid.Diskotur fint for de yngre. Savnet musikk/dans på kvelden da det var lite å foreta seg etter middag for de mere voksne.

Dato for oppholdet: mai 2016
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Gro L
Anmeldt 21. mai 2016 via mobile enheter

Vi besøkte hotellet for tredje gang. Meget fornøyd med både maten og personalet som jobber der. Alle står på 100% for at vi skal få en super ferie. Rent og pent på hele hotellet. De vet virkelig Hva service betyr.

Dato for oppholdet: mai 2016
1  Takk, Gunnar Å
Anmeldt 5. november 2015 via mobile enheter

Dette hotellet er supert. Personalet er hyggelig. Maten nydelig. Ordentlig renhold. Anbefales på det varmeste. Vi
har hatt 2 ferieturer til dette hotellet.
Sånn skulle alle hoteller ha drevet.
Du føler deg virkelig Velkommen her.

Dato for oppholdet: november 2015
Takk, Gunnar Å
Anmeldt 21. oktober 2012

Supert hotell og bo på når man er på ferie i tyrkia !!
tyrkerne er svært innpåsliten når det kommer til sentrum og skal enten spise eller slappe av
drikke eller noe annet... for og si det først om alanya

Hotellet var meget bra servicen var topp de viser at de vil ta vare på gjestene som er på besøk !
og det er meget bra !!

flott frokost flotte rom du får brae rom for det du betaler for som jeg bestilte en suite så har jeg mine krav til hva jeg får ! meget bra rom !!

alt i alt et fint hotel i Alanya flott ferie

Romtips: Bestill deg en Suite på dette hotellet og du vil ikke angre ! flotte store rom med en herlig utsik si du vil ha litt øyt oppe så får du det helt fantastisk
Dato for oppholdet: november 2011
  • Reisetype: Reiste med venner