Malfrid A
  • travelup.com
21.7 km fra Oba Time Hotel
Se flere hoteller i Alanya
Anmeldt 15. april 2022

Utrolig god service, rene rom, rent og ryddig/enkelt hotell. Hyggelig atmosfære. Minus er maten, litt kjedelig i lengden, men mange bra steder å spise ute til meget billig penge😉🙌
Pluss er marked hver mandag, kjempe bra utvalg!

Dato for oppholdet: april 2022
Takk, Y7144HQhannaa
Oba Time Hotel, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Oba Time Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. april 2022

Dear Guest,
Thank you for choosing Oba Time Hotel for your stay and for sharing your valuable comments with us. As Oba Time Hotel, we want you to know that your feedback is important to us so that we can improve our service. We look forward to welcoming you back to the Oba Time Hotel with our friendly staff and quality service.
Best Regards,

Anmeldt 15. april 2022

Fint lite hotell som ligger ganske nært butikken og Stranden. Oppholde i hotell har vært ganske bra. Alle ansette ganske snill og hjelp som. Spesial takke jeg de tre ansette som jeg har blitt ganske god venn med.
Sezgin karagulmez
Ramazan Asim Yildirim
Ibrahim Deke

Dato for oppholdet: april 2022
Takk, manzuera

Dear Guest,
Best Regards,

Anmeldt 31. juli 2019

Vi har vært her en uke og har stor kost oss
Fint lite Hotel ,stille og rolig ,hyggelig personale
Marked hver mandag rett utenfor hotellet
Vi hadde all inklusiv .veldig kjedelig mat ,så vi endte med å spise ute .
Kort vei til strand og til sentrum .
Kan fint anbefales dette hotellet .rent og pent og i nærhet til alt man trenger .Kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, AnnJ1455
Oba Time Hotel, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Oba Time Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2021

Thank you for your valuable comments.

Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Var på oba time med ei veninne for en uke. Hotellet ligger sentralt for det meste og man kan ta bussen til byen bare for 3 lira. Hotell ansatte er bare så supre og hyggelige og ordner ting med engang. Det var bare folk fra Russland da vi var der.
Hotellet er rent og sengene er gode. Men det er en moské ikke så langt fra hotellet, de ber 5x om dagen så hvis du ikke liker støy på høytaler kl.4 på morningen er ikke dette stedet for deg😅 hotellet spiller høy musikk til kl.02. Jeg liker å ha det rolig på ferie så det ble litt for mye støy.
Mat var vi ikke så veldig fornøyd med. Virket som det gikk i det samme. Men kokkene er hyggelige står der med stod smil. Jeg er vegetarianer og det ble respektert. Var en del salater og gode grønnsaker å velge mellom. Frukt de serverte var så dårlig kvalitet i forhold til hjemme😅 men det kan hende at vi nordmenn er bortskjemte.
Vi jentene fikk overraskelses bord fra Eren og Ali som jobber der😁 TUSEN TAKK for det igjen 🙏🏽
Alt i alt det var en bra opplevelse på oba time hotellet.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, Storyteller558034
Oba Time Hotel, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Oba Time Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Many thanks for your comments and opinions. We have taken into account your criticisms.

Anmeldt 12. juli 2017

Fint hotell, lite og koselig. Fint design på rommene. Renhold hver dag som er et pluss. Veldig dårlig og ensidig mat. Vi endte med å spise endel ute. Ingen all inklusive på strand, vi fikk heller ikke lov å ta med mat og drikke dit. Siden det var gratis solsenger måtte vi kjøpe alt i strandbaren. Mandagsbasaren var rett utenfor døren, mye fint å handle der.

Dato for oppholdet: juni 2017
3  Takk, Monika A