“Utsikt”

Kjøkken: Tyrkisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig utsikt og en fin plass å sitte..maten var i grunnen så som så,vinen god.ikke saftlignende rødvin som er vanlig å få.. parkering på utsiden

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, JJThaule

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god mat! Litt lite mat, men vi ble mette. Sånn passe god service, med personale som ikke var "masete". Man fikk sitte litt i fred. Maten kom raskt. Ok priser.

Men utsikten var verdt besøket! Helt fantastisk!!! Og utrolig koselig atmosfære.

Kommer definitivt til å besøke denne restauranten igjen!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ChristineB2094
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Tidlig kveld, etter en lang og varm fottur.
Flott beliggenhet, god service men middels mat. Reker i form smakte veldig bra, men kalamares var elendig.
Men stemningen og utsikten var topp.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Jarl V
Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Stoppet her for å få oss noe og drikke og is til guttungen, da vi gikk ned fra borgen. Nydelig utsikt, hyggelige ansatte.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Marita B
Ali volkan I, Yönetici på Kale Panorama Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mai 2018

Thank you very much for your lovely comments regarding the servvice and food recevied during your visit to Kale Panorama Restaurant.We are very happy to hear you enjoyed your experience with us.
Looking forward to your next visit the near future .

Anmeldt 2. februar 2018 via mobile enheter

Denne restauranten må bare oppleves! Den er virkelig fantastisk. Det er veldig god mat, god vin, hyggelig servitører som ikke maser, og enormt fin utsikt!

Jeg har vært i Alanya 4 ganger, og dette er en av de beste resturantene jeg vet om. Ikke dra fra Alanya uten å ha besøkt denne restauranten. Da går du glipp av noe fantastisk.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 825henriettes
Ali volkan I, Yönetici på Kale Panorama Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. april 2018

Looking forward to your next visit the near future .

Reisende som så på Kale Panorama Restaurant, så også på

Har du vært i Kale Panorama Restaurant? Del dine erfaringer!