“Helt perfekt!”

Vurdert som nr. 16 av 655 Restauranter i Alanya
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Etter 14 dager i Alanya ble faktisk denne restauranten den eneste vi besøkte! Med så nydelig mat, og så hyggelig vertskap ble det utenkelig for oss å spise hos andre. Gleder oss masse til neste år

Takk, Anita R

Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Vi var tre venner som spiste middag her. Verten var utrolig hyggelig og hjelpsom og maten var ikke mindre enn kjempe god! Med litt tyrkisk vin på bordet ble dette en meget vellykket kveld!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, geirp2016
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Et fantastisk sted hvor vi er innom flere ganger å spiser både lunsj og middag hver gang vi er i Alanya. Maten er utsøkt og servicen er upåklagelig. De møter oss alltid med et stort smil på trappen åKan virkelig anbefales

Dato for besøk: juni 2018
Takk, HildeAl
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

İskele Sofrasi (Father & Son) er en restaurant vi alltid vender tilbake til når vi er i Alanya.
Maten, de som arbeider der, beliggenheten og lokalene gjør dette til en favoritt.
Far og sønn møter deg alltid med et smil og gjør alltid besøket til en hyggelig opplevelse.
I dag ble det lammeskank og pepperstek.
Anbefales!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, bhu602018
Anmeldt 4. mai 2018 via mobile enheter

Magiskfantastisk. Kjempehyggelig, og vi har vært her noen ganger nå, på vei ned fra borgen eller fra tur rundt i havnen.Vi fikk spesialiteten og fisk, langt over snittet. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Svanhild A

Reisende som så på Father and Son Place & Iskele Sofrasi, så også på

Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Father and Son Place & Iskele Sofrasi? Del dine erfaringer!