“Topp restaurant”
Anmeldelse av M'ocean Restaurant

M'ocean Restaurant
Vurdert som nr. 120 av 655 Restauranter i Alanya
Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Kjempegod mat. Live musikk. Koselig betjening. Anbefales på det varmesteLigger ved Cleopatra stranda . Midt i smørøyet. Handlegaten starter her. (Lokalt sentrum.) Her får du ALT.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Inger R

Anmeldt 19. april 2016

Veldig god mat, flott service. Kjekke servitører. Hadde en veldig fin opplevelse med denne resturanten, besøkes igjen :-)

Dato for besøk: september 2015
Takk, Wenche S
Sunpark_Hotel, Food and Beverage Manager på M'ocean Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2016

Dear Wenche S,

Thank you for your kind words. We are happy to hear that you liked Restaurant M'Ocean. Our handsome waiters are sending their greetings and we hope to see you soon again at Restaurant M'Ocean.

Best Regards

F&B Manager
Hayri ÖZCAN

Anmeldt 18. februar 2016 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening og atmosfære. Jeg bodde på hotellet og hadde frokost og middag inkludert. Ingen ting å klage på, så kommer helt sikkert tilbake.

Dato for besøk: februar 2016
1  Takk, Laila T

Dear Laila T,

Thank you so much for your kind words. We are honoured that you choose Restaurant M'Ocean. We are looking forward to seeing you again at our restaurant.

Best Regards,

F&B Manager
Hayri ÖZCAN

Anmeldt 23. september 2015

Er ikke den beste restauranten i Alanya og den har vel heller ikke den beste betjeningen heller...Ofte fremstår kelnerene som sure, late og nedlatende mot gjestene..Maten er heller ikke så veldig mye å rope hurra for...

Dato for besøk: oktober 2014
Takk, Einar N
Anmeldt 10. august 2015 via mobile enheter

Jeg hadde akkurat settet meg ned hvor en av de som jobbet der førte meg, uten å se på meg eller nesten i det hele tatt lagt merke til meg..
Jeg bestilte maten og personale var helt nøytrale ikke noe å klage på.

Men når jeg spurte litt om miljøet rundt her og hvordan ting er så svarte han meg tilbake sarkastisk og frekt på engelsk selvfølgelig som han nesten ikke kunne.

Maten var i hvertfall veldig god..
Men dårlig atmosfære og siden de ikke hadde settet opp no gjerde rundt resturanten så var det mange fotgjengere som gikk rundt bordene og veldig ofte gikk de der bare for å se hva du spiser.

Maten var det eneste som var bra, men den var veldig god også.
Men en resturant må ha mer enn bare mat...

Dato for besøk: august 2015
Takk, KevinOtervik

Reisende som så på M'ocean Restaurant, så også på

Har du vært i M'ocean Restaurant? Del dine erfaringer!