“Hasir restaurant blant de beste i Alanya.”
Anmeldelse av Hasir restaurant

Hasir restaurant
Vurdert som nr. 8 av 749 Restauranter i Alanya
Kjøkken: Steakhouse
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Særdeles trivelig restaurant med nydelig mat og meget god service. Vi har prøvd mange av rettene på menyen, og meget velsmakende alt vi spiste.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 511runeg
SerkanH761, Yönetici på Hasir restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

thank you so much sir it was nice to see you here ... we would like to see you again hasir family...

Anmeldt 6. september 2019

Eg har vaert i Alanya over 10 ar, det var beste steak, jeg anbefaller jack Daniels steak, var sa godt mojito. Ogsa sjeffen var veldig snill. Vi fikk beste middag i hasir. Tak for alt

Dato for besøk: september 2019
Takk, Johnie_23
SerkanH761, Yönetici på Hasir restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2019

thank you so much sir it was nice to see you here and we would like to see you again hasir family...

Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Anbefaler dette stedet både til lunch og middag.. Beste biffen i Alanya! Kjempehyggelig betjening..Ligger ved Beach 4 på Kleopatrastranden.

Dato for besøk: april 2019
Takk, annesS6820KR
SerkanH761, Yönetici på Hasir restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2019

thank you very much we would like to see you again...

Anmeldt 27. august 2019 via mobile enheter

Vi var veldig fornøyd med den gode maten. Hyggelig betjening, god service, og fin beliggenhet rett ved Kleopatra-stranden kommer definitivt tilbake hit

Dato for besøk: august 2019
Takk, sofiiesta
SerkanH761, Yönetici på Hasir restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2019

thank you very much for your nice comment we would like to see you again hasir family ..

Anmeldt 20. august 2019

God mat og flott service, ligger rett over strandpromenaden, så anbefaler å dra dit ved solnedgang, fantastisk stemning!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Camilla L
SerkanH761, Yönetici på Hasir restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2019

thank you very much see you as soon as possible hasir family...

Reisende som så på Hasir restaurant, så også på

Alanya, Antalya (provins)
Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Hasir restaurant? Del dine erfaringer!