“Høy standard og god service”
Anmeldelse av Dinner Restaurant

Dinner Restaurant
Vurdert som nr. 34 av 825 Restauranter i Alanya
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018

Velsmakend mat og en rikholdig meny, både som enkelt retter og sammensatte menyer. Mat for enhver smak til en fornuftig pris.

Takk, torbjoan

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

En venninne og jeg var her, hun bestilte 7-retter, og jeg bestilte kun forrett og hovedrett. Det er noe av det nydeligste jeg har fått servert, både på smak og utseende. Helt ok ventetid, rakk å føle på at man hadde plass til neste rett, uten at det ble kjedelig! Veldig flinke folk. Absolutt en opplevelse man ikke får hvor som helst, anbefales på det sterkeste!

Takk, Nina B
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte dagens 7 retter med vin. En kulinarisk opplevelse for smaksløkene. Fantastisk mat og vin. Dyrere resturant enn de fleste andre men en opplevelse og flott atmosfære. Anbefales.

Takk, jermundf2017
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi gikk hit forde de skåret høyt på TripAdvisor her i Alanya.
Vi bestilte 4 forskjellige biffretter og kun 1 var innenfor. Når vi klagde på maten så mente kelner at kjøttet var av beste kvalitet selv om kjøttet ikke kunne tygges. Tror ikke vi går hit igjen å spiser biff.Atmosfære og lokaler var av de bedre. Forrett og Desserte var meget bra. Vi gir de en 3 av 5

1  Takk, 386bj_rns
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig 7 retter med tilpassede viner!
Rettene bestod av ferske råvarer; grønnsaker, fisk, utsøkt mørt kjøtt. Vinene var Champange til velkomst og deretter utsøkte hvite og røde viner servert til hver av rettene.

Prisen ligger i øverste laget, forsvares av kvaliteten på maten og god service.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Datrialch

Reisende som så på Dinner Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Restaurant? Del dine erfaringer!