“Nydelig mat og god service”
Anmeldelse av Prima Restaurant Bar

Prima Restaurant Bar
Vurdert som nr. 8 av 764 Restauranter i Alanya
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Ett sted med sans for god mat og service som kan anbefales! Vi ble oppvartet etter alle kunstens regler og følte vi hadde kommet til paradis når det gjelder mat. Personale forklarte oss om maten, fulgte opp underveis i måltidet og alle gikk hjem med en god opplevelse, bestemt på at vi skal dit igjen.

Takk, 342anne
Raif G, Owner på Prima Restaurant Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2018

Dear Anne,

Thank you for your nice words, you are very kind. It was a great pleasure for us serving you and we are looking forward to seeing you soon again in Prima Restaurant.

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Flott sted med fin atmosfære og god mat.
Ekstra god service med spennende forretter inkludert. Anbefales

Takk, Kroken105
Raif G, Owner på Prima Restaurant Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Dear Kroken105,

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Restauranten for en kulinarisk opplevelse i et rolig og behagelig miljø. Betjeningen ivaretar deg profesjonelt og vennlig. Anbefales absolutt!

Takk, ELDOLE
Raif G, Owner på Prima Restaurant Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Dear ELDOLE,

Thank you for your nice words, you are very kind. It was a great pleasure for us serving you and we are looking forward to seeing you soon again in Prima.

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Dette er et perfekt sted for en rolig kveld med fantastisk god mat og en god atmosfære og en hyggelig betjening.

Takk, SteinarF57
Raif G, Owner på Prima Restaurant Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Dear SteinarF57,

Thank you for your nice words, you are very kind. It is always a great pleasure for us serving you and your friends and we are looking forward to seeing you soon again in Prima.

Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Utrolig imponert over denne restauranten. Med flere gode forretter, fantastisk pasta carbonara og créme brûlée anbefales dette på det sterkeste. Helt klart den beste maten vi opplevde i Alanya-området under vårt besøk, og den beste pastaen jeg har fått servert noen gang. Eieren er profesjonell, musikken er rolig og hele besøket var behagelig.

Takk, 517simenb
Raif G, Owner på Prima Restaurant Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2018

Dear Simen,

Reisende som så på Prima Restaurant Bar, så også på

Har du vært i Prima Restaurant Bar? Del dine erfaringer!