“Fantastisk”

Vurdert som nr. 13 av 706 Restauranter i Alanya
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Maten er helt fantastisk god, gode drinker og fantastisk service. Anbefaler bistro bahama til alle, finner ikke koseligere servitører eller sted i Alanya.

Takk, frikke1995

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste å dra hit! Maten er himmelsk, drinkene er veldig gode og servicen er alltid 100%. Bahama er det stedet jeg alltid drar tilbake til så fort jeg kommer til Alanya, og har også tatt med mange venner hit som aldri har blitt skuffet! Det bare må oppleves.

Takk, NinaB3813
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Vi fikk anbefalt denne restauranten av noen bekjente. Vi tok sjansen og bestilte mat der.
Vi var jo redde for å gå rett i turistfella, men dette overgikk alle forventninger!!
Terningkast 6.
Dette stedet anbefales på det varmeste !!

Takk, sveinf403
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

I år topper denne restauranten de aller fleste. Ny meny og helt utrolig god mat. Servicen er fantastisk som alltid. Dette er plassen alle må innom. Anbefales på det sterkeste

Takk, kongmona
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Utrolig flott plass, utrolig kjekke og flinke folk som jobber her. Og ikke minst utroolig god mat!! :-) vi spiste dee nesten hver dag! Anbefaler sterkt!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Malene W

Reisende som så på Bistro Bahama, så også på

Alanya, Antalya (provins)
Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Bistro Bahama? Del dine erfaringer!