“Dinner”

Vurdert som nr. 1 av 749 Restauranter i Alanya
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Alltid god service og nydelig mat veldig trivelig og fin restaurant veldig hyggelig betjening og boss

Takk, SisselE28

Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Suveren plass,med super hyggelig betjeningKoselig atmosfære og herlig stemning!God mat og god drikke5 stjerner!!⭐⭐⭐⭐⭐

Takk, 545katheh
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

For oss er dette en plass man bare MÅ besøke. Fantastisk atmosfære,flinke kelnere og den aller beste maten. Vi har nå vært i alanya hvert år, og fortsatt er denne flotte restauranten vår favoritt anbefales på det sterkeste

Takk, kongmona
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Byens beste mat, utrolig god mat og hyggelig personale! Svært sentralt i alanya med super service, anbefaler creamy chicken

Dato for besøk: august 2019
Takk, ylvaek
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Beste restauranten i Alanya. Creemy chicken er den beste jeg har smakt. Veldig snille å dyktige folk som jobber der. Veldig god service

Dato for besøk: august 2019
Takk, Culture52460658741

Reisende som så på Bistro Bahama, så også på

Alanya, Antalya (provins)
Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Bistro Bahama? Del dine erfaringer!