TripAdvisor
Alanya
Publiser
Innboks
Søk

“Nydelig mat, god atmosfære ”
Anmeldelse av Bistro Bahama

Bistro Bahama
Vurdert som nr. 1 av 750 Restauranter i Alanya
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Etter at vi såg på tripadvisor, tok vi turen hit. Maten leverte 100% Bahamas spesial var helt utsøkt. Gode drinker, selv om det var happy hour ! (Føler ofte at drinkene bærer preg av happy hour, noe de ikke gjorde her) Her er det også litt og drive med for barna, med små sykler osv...

Takk, kimengel87

Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Alltid god service og nydelig mat veldig trivelig og fin restaurant veldig hyggelig betjening og boss

Takk, SisselE28
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Suveren plass,med super hyggelig betjeningKoselig atmosfære og herlig stemning!God mat og god drikke5 stjerner!!⭐⭐⭐⭐⭐

Takk, 545katheh
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

For oss er dette en plass man bare MÅ besøke. Fantastisk atmosfære,flinke kelnere og den aller beste maten. Vi har nå vært i alanya hvert år, og fortsatt er denne flotte restauranten vår favoritt anbefales på det sterkeste

Takk, kongmona
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Byens beste mat, utrolig god mat og hyggelig personale! Svært sentralt i alanya med super service, anbefaler creamy chicken

Dato for besøk: august 2019
Takk, ylvaek

Reisende som så på Bistro Bahama, så også på

Alanya, Antalya (provins)
Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Bistro Bahama? Del dine erfaringer!