“Meh”

Kjøkken: Bahamisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. mars 2016

Ikke særlig god mat og det tok alt for lang til før den kom, selv om vi var de eneste i restauranten.

Dato for besøk: mars 2016
1  Takk, isabellv2016

Anmeldt 12. desember 2015

Når jeg kommer til Alanya må jeg til Theo's Place for og spise den gode maten der. Har alltid fått god mat der. Det er også god hyggelig betjening alltid blide og hyggelige. Eieren selv er alltid blid og hyggelig. Theo's Place er et sted du alltid kommer tilbake til.

Dato for besøk: mai 2015
Takk, 733leiferik
Anmeldt 2. oktober 2015

Ok mat og personell
Men det skal ikkje ta nesten 50 min før en får maten,samme ka dag det er i uka.
20 min fra vi ønsket å betale til nåken dukket opp for å ta betaling.
Det holder ikkje..

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, Viggo H
Anmeldt 11. august 2015 via mobile enheter

Allright restaurang med gratis henting i hele Alanya. Maten kom raskt, å den smakte utsøkt. Servicen var bra. Desserten kunne vært bedre.☺️ Litt tett på hovedvegen derav litt støy fra biler.

Dato for besøk: august 2015
Takk, StianB198
Anmeldt 24. juli 2015 via mobile enheter

Hvis det du ser etter er god mat blandet med livlig musikk er dette "the place to be". Dette er en resturang man ikke burde gå glipp av så lenge man er i alanya! Også helt supre ansatte som gjør dagene så mye bedre! Anbefaler på det sterkeste å spise her Martin som jobber her snakker også svensk som gjør det veldig beleielig for skandinavere

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Tour586810

Reisende som så på Theo's Place restaurant & bar, så også på

Alanya, Antalya (provins)
Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Theo's Place restaurant & bar? Del dine erfaringer!