TripAdvisor

Naboen Restaurant & BAR
Vurdert som nr. 509 av 749 Restauranter i Alanya
Kjøkken: Tyrkisk, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Beskrivelse: Naboen restaurant serverer fra verden Kjøkken og tyrkisk og flere ganger i uken levende musikk + sportsbar i helgen Når du spiser maten i restauranten, er du %100 trygg i både drikke og mat Føl deg som hjemme
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Har spist mye her, alltid hyggelig hos min venn Huysein.

Her vet du hva du får, det er god service, god mat, gode drinker. Og på toppen er det meget trivelige priser.

Er du i Oba så stikk innom.

Lekerom for barna er det også

Dato for besøk: september 2019
Takk, 327stefanj

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Anbefales! Bestill med litt chili og hvitløk så får du en super god glutenfri pizza! Passet også til små barn siden lekeplassen var rett ved spisebordet :)

Dato for besøk: september 2019
Takk, sonkku80
Anmeldt 5. september 2019

Vi kom svært sent frem til Oba og var sulten når vi nærmet oss, googlet raskt hva som var i nærheten av hotellet og fikk opp Naboen. Sendte dem ei melding på messenger og 2 minutter senere hadde de svart og bekreftet at matserveringen ennå var åpen ved midnatt. Vi ble tatt godt i mot og fikk god mat og gode drinker. Kommer nok tilbake neste gang vi er i Tyrkia.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, ceccypia
Anmeldt 1. juni 2019

God mat og veldig hyggelig betjening. Sjefen snakker norsk og der er god underholdning. Mange nordmenn og svensker

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Aud B
Anmeldt 24. april 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og service for me best place in oba anbefaler alle de som vil kommer i Alanya lokale ligger sentral

Dato for besøk: april 2019
Takk, karlsverres

Reisende som så på Naboen Restaurant & BAR, så også på

Har du vært i Naboen Restaurant & BAR? Del dine erfaringer!