“Super service og god mat”

Vikingen Restaurant Alanya Tyrkia
Vurdert som nr. 36 av 702 Restauranter i Alanya
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 21. april 2019 via mobile enheter

Denne restauranten har super god mat og utrolig god service! Er du skandinavisk, er dette restauranten for deg!

Dato for besøk: april 2019
Takk, miriamtrygg

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Vikingen har et usedvanlig hyggelig personale og veldig god mat. Det tilbys både skandinavisk og tyrkisk mat. Vi velger alltid den tyrkiske. I dag hadde vi tyrkisk salat som var helt super. Så hadde vi også en ypperlig kyllingrett.

Takk, Tore S
Anmeldt 2. oktober 2018

Vikingen Restaurant er et unikum blant restauranter. Det er ikke kun pga rask og effektiv servering av god mat. Det er et treffsted for hyggelige mennesker. Og man blir virkelig godt ivaretatt av ekstremt hyggelige servitører og eiere. Jeg har vært i Alanya 9 ganger nu. Og de siste 4 har jeg vært fast inventar på Vikingen. Og jeg er sålangt ifra den eneste repetisjonsgjest der.

Takk, Roam791388
Anmeldt 6. august 2018

Jeg har vært på en del restauranter i Alanya men Vikingen er klart den beste av dem alle.Kjempe service god atmosfære og kjempe god mat, driver og eier Ahmet er ekstreme service innstilt og gjør alt det beste for kundene sine.
DENNE RESTAURANTEN KAN ANBEFALES PÅ DET STERKESTE.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, jontoregundhus
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Dette er iallefall den beste maten eg har spist i Alanya. Ypperlig service av servitører som snakker flytende norsk, denne bør alle besøke

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Helmersen M

Reisende som så på Vikingen Restaurant Alanya Tyrkia, så også på

Alanya, Antalya (provins)
Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Vikingen Restaurant Alanya Tyrkia? Del dine erfaringer!