“Er du Norsk i Tyrkia”

Vurdert som nr. 35 av 749 Restauranter i Alanya
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Dette er som om du er hjemme i Norge. Hyggelige ansatte som de fleste gjør seg godt forstått på Norsk for den som ikke er av den mest engelskpratende person.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Kris-Toffer_Malisen

Anmeldt 29. august 2019

Var her første gangen med min kjære, nydelig velkomst, ansatte som var så gode og snille og mat og drikke kom fort! Norske fotballkamper og god stemning. Kommer garantert tilbake!!❤️

Takk, michellehammeer
Anmeldt 16. august 2019

Fantastisk service og veldig god mat, til en rimelig pris! Her snakker de norsk og er utrolig imøtekommende! Anbefales!

Takk, Eivsja
Anmeldt 10. august 2019

Fantastisk plass å spise og drikke
Perfekt hente Service må trekke frem eier Ahmet og hans crew som garanterer stor gjestfrihet på vikingen restaurant. Hilsen en som har vert her hver sommer i 10 år

Takk, Roger O
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Vi tok turen på Vikingen for å få i oss noe annet enn tyrkisk mat. Alle bestilte plankestek, og det smakte fortreffelig!
Blanding av par og familier der, så rolig stemning på restauranten.
Kelnerne var hyggelige, og gav god service. Ikke påtrengende.
Anbefales hvis dere ønsker et avbrekk fra typisk tyrkisk mat.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Marianne B

Reisende som så på Vikingen Restaurant Alanya Tyrkia, så også på

Alanya, Antalya (provins)
Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Vikingen Restaurant Alanya Tyrkia? Del dine erfaringer!