“Ferie”

Nordic Point Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 14 av 716 Restauranter i Alanya
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 25. juni 2017 via mobile enheter

Utmerket og helt spesiell god service med både god mat, drikke og musikk.
Veldig flinke og koselige servitører.

1  Takk, Bård Ø

Anmeldt 11. juni 2017 via mobile enheter

Første gang på besøk, veldig god mat og service! Biffen var fabelaktig. Veldig koselig tilværelse. Tommel opp!

1  Takk, Victoria F
Anmeldt 5. juni 2017 via mobile enheter

Har spist utallige biffer i Tyrkia gjennom 19 årlige turer hit, men ALDRI fått maken til perfekt biff, noensinne. Utrolig flott service, nyyydelig tyrkisk rødvin (ja, det finnes) :) Prisene er rimeligere enn forventet og dette er et sted jeg virkelig anbefaler!

2  Takk, Journey401177
Anmeldt 19. mai 2017 via mobile enheter

Vi spiser alltid på Nordic Point når vi er i Alanya. Maten er veldig god, og spesielt biffene er super møre! Servicen er upåklagelig! Pluss med gode barnestoler. Vi kommer snart igjen

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, Viktoria T
Anmeldt 25. august 2016 via mobile enheter

Hyggelig plass, god mat og drikke og en hyggelig staff! Høyst anbefalt :)
Vi har prøvd mange steder i alanya, men dette er blandt vår topp 3.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Lindakristoffersen-

Reisende som så på Nordic Point Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Nordic Point Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!