Anmeldt 10. november 2015

Vi har bodd på hotellet 4 ggr. Og vi har vært fornøyd hver gang. Blir nok litt lei All inklucive, men ikke noe å klage på. Ekstra + for at kjøleskapet på rommet blir fylt opp hver dag. Putemenyen er bra. Vi var der i 3 uker, fikk byttet rom etter 4 dager, sånn at vi fikk større altan.

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, Ruthelin52
Anmeldt 19. juni 2015

Var der i 2010 og valgte å dra hit igjen i 2015. Var egentlig heldig den første gangen da vi 4 ( 2 barn ) fikk hjørnesuite med hele 6 senger på rommet som oppgradering da det var litt overbokket på romtypen vi bestilte. Dermed fikk vi mye ekstraplass å boltre oss på + meget fin balkong vendt mot basengområde og gata.
Det beste med hotellet var beligenhet til Kleopatra stranden som er max 2 minutter unna. Selv om bassenget var lite fikk vi mye glede ved å være her spesielt da det var store bølger eller når solen sto på det sterkeste. De har en liten bar ved siden av bassengområde som er oftest ubemmanet med tanke på at man skal forsyne seg med det som står tilgjengelig.
Maten her var velig variert og man kunne finne mye til en hver smak. Selv frokost som mange anmeldere har beskrevet som kjedelig var en meget grei kompromiss når det gjelder variasjon. Til gjengjeld fikk man en utrolig variert og innholdsrik middag med ekte kebabkokk en gang i uken. ( Det er noe annet en det vi er vant med her i Norge ).
Når det gjelder solsenger ved stranda så lønner det seg om å spandere 10 euro i tips på stamkelneren på beachbaren den første dagen for da sørger han for at du får de beste plassene under hele oppholdet ( så lenge du gir beskjed hvor lenge du blir ).
Hvis jeg kan anbefalle et sted hvor man kan smake på tyrkiske delikatesser så er det Hanci Pastanesi hvor de selger tyrkisk burøk frem til klokken 10:00. Absolutt å anbefalle frokost her ( eller middag fdss ).
Veldig fornøyd - ergo drar hit igjen...

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, Bosnian37
Xperia H, Менеджер по обслуживанию клиентов på Xperia Grand Bali Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2015

Good afternoon!
Thank you for such positive and detailed feedback!
Hope that you will come back soon! Will wait for you!

Best regards, Nataliya, guest relation Xperia.

Anmeldt 18. juni 2015 via mobile enheter

Fint hotel. God mat, men stort sett det samme hver dag. Rommene er lytt. Folkene snakker dårlig engelsk. For familie med baby er det ikke så lett å få tak i babyseng. Bra plassering nær det meste som strand, aqua park, restauranter og spisesteder.

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, Dan O

Good afternoon, Dan!
Thank you for positive feedback!
We'll be happy to see you again!

Best regards, Nataliya, guest relation Xperia.

Anmeldt 5. august 2013

Vi valgte i år og dra tilbake til dette hotellet, mye pga god erfaring fra tidligere. Hotellet ligger svært sentralt, men det er likevel rolig og relativt stille på plassen. Hotellet er nå nyoppusset, og rommet vi fikk hadde god standard. Man har ikke noe utsikt mot havet og stranden fra dette hotellet, men greie terasser hvor man kan sitte på kveldstid. Hotellet er ett all inclusive hotell, men standarden på maten var gått noe ned siden vi var er for 5 år siden. Men maten var god, med grei variasjon. Personalet er imøtekommende og hyggelig, foruten resepsjonisten som tok i mot oss på natten når vi kom. Bassenngområdet er veldig lite, og dette trekker en del ned, men samtidig så er hotellet 100 m unna Kleopatstranden, så man kan rusle ned dit ved behov. Alt i alt en grei opplevelse, dette er ett byhotell, med fin standard, som ligger godt til om man ønsker å bo I Alanya sentrum

Dato for oppholdet: juli 2013
1  Takk, Torill D
Anmeldt 28. oktober 2012

Dette hotellet ankom vi tidlig lørdag morgen, etter en laaang reise på et ukomfortabelt fly, grei bussreise ned til Alanya fra Antalya. Vi ble møtt av hyggelig resepsjonist som på best mulig engelsk forklarte hva de hadde å tiilby :) Bagasjen vår ble fraktet opp på rommet, så kunne vi slappe av litt før det bar til frokost 3 timer senere :) Frokosten er lite variert, stekt egg eller pannekaker hver morgen, lite smaksatt eggehakk, div varmretter, omelett kun en dag i uken, veldig søtt syltetøy, foruten det sukkerfrie for diett, som var kjempegodt :) Mest fint brød, lite grovt, noe tørt :( Personalet var utrolig serviceinnstilt, kjempe hyggelige servitører som vartet oss opp, hamham var kjempedeilig, og stedet var akkurat passe stort :) Wifi var noe ustabilt, men gratis hele oppholdet, fri minibar av vann og brus. Det var lite sol ved bassenget, stranden var 300 meter unna, deilig sand/småsteinet strand, rolig og fin :) Lunsj gikk over all forventning, masse god mat og gode smaker, det samme med middagen, kjempegodt!! Så, det var bare frokosten som var litt kjip. Det var kun en aften med underholdning, savnet litt mer av det, ellers et stille hotell, med mange norske mennesker som vi var så heldige å bli kjent med :) Til tross for litt kjedelig mat, stille osv var dette et FLOTT hotell jeg gjerne anbefaler videre :)

Romtips: Rom i 3 etasje hadde grei utsikt, vendt ut mot gaten. Rommene vendt mot bakgård hadde ikke veranda.. Rom i 1 etasje fikk besøk av katter som kunne gå taket inn..Rom i 5-6 etasje fikk sperret noe utsikt av hotellpynt.
Dato for oppholdet: oktober 2012
  • Reisetype: Reiste med venner