Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke støttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi støtter følgende nettlesere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for ditt opphold
Booking.com
Hotels.com
ZenHotels.com
kr 521
Prisene leveres av partnerne våre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne våre. Besøk partnerne våre for mer informasjon.
Hvordan betalinger til oss påvirker rekkefølgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nærheten
Filtrer
Oppdaterer listen ...
27 av 1 911 anmeldelser
Anmeldt 2. august 2015 via mobile enheter

Var her i 2 uker og kjeder meg aldri! Stranda var fin og utrolig gøy å hoppe fra brygga. Maten var veldig god men litt liten variasjon så var litt lei maten etter to uker. Fult av aktiviteter og masse gøy og finne på. Fine rom og god service ! Må stå opp tidlig for og få solsenger.

Dato for oppholdet: august 2015
Reisetype: Reiste med venner
Takk, ingeborgh334
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Anmeldt 5. mai 2015 via mobile enheter

Fint hotell og beliggenhet. Animasjonsteamet er veldig, da mener jeg veldig nærgående. De skal hele tiden ha oppmerksomhet og vekker deg gjerne når du ligger på solsengen. God mat, og drikke. Fine bar muligheter. Ligger dessverre ikke veldig sentralt eller i nærheten av butikker.

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, Norwegianyoungcouple
Anmeldt 10. juli 2014

Innredningen er som tatt fra tusen og en natt, fantastisk mat, med stor buffe og et overdådige festmiddag, med duking rundt poolen, grillingr masse gode smaker og dufter. hyggelig betjening og kjempedyktigt animasjonteam! Meget sprudlende, varierte, profesjonelle og inkluderende! Spa, butikker, fotograferingsstudio, som brukte to timer for å ta de beste bildene, både i Hagen og på stranden!
Jeg var så uheldig å ble syk, men fikk førsteklasses behandling, lege på rommet, diskré følge til ambulanse og den omtanken alle viste, når jeg var tilbake på hotellet var rørende.

Romtips: Eneste ulempen var at rommet var liter, tips: forsikre deg om romsstørrelsen!
Dato for oppholdet: februar 2014
  • Reisetype: Reiste med familie
    • Sovekvalitet
Takk, 175Nina
Anmeldt 4. oktober 2013

Anbefaler virkelig å dra hit på ferie! Hadde en flott uke på hotellet med god mat, masse aktiviteter og kule folk. Området rundt hotellet er helt greit, stranda er liten. Men det er svært gøy å bade i havet ved stranda, siden det er store bølger der. Det er nydelig å sitte på strandbaren(kafeen) og nyte solnedgangen. Bassenge er flotte, morsome sklier sol passer for barn. ANIMATION TEAM var helt supert! De gjorde en super insats for å gjøre ferien vår enda bedre! Blide, tullete og alltid klar for lek. Fikk virkelig mange nye venner der. Rommene er greie, litt lytt bla på badet.

Dato for oppholdet: oktober 2013
    • Verdi
    • Rom
    • Renslighet
1  Takk, TheaEmilieN99
Anmeldt 11. august 2013

Dette hotellet er en 2-3 stjernes hotell.
Det er mye mat på hotellet men dårlig standard. Det serveres mye av det samme hverdag( hjerte, nyre, lever) og alle måltider avsluttes konsekvent før tid. Servitørene er ikke interessert i å yte service. Måtte flere ganger spise på bord som ikke var ryddet av.Måtte stort sett hente bestikk,glass og drikke slev.
Vi opplevde å sitte ved siden eieren av hotellet (Doganay) en gang. 5 av servitørene var opptatt med å servere han enn andre gjester. Det sier ganske mye om servicen mot gjester.
Hotellet har mange gjester og bare 3 små heis som ikke tåler flere enn 4 pers av gangen. Vi hadde rom på 6 etg og opplevde daglig at vi måte vente lenge og endte med å ta trappa med 2 barn flere ganger.Føler at vi har brukt halvparten av oppholdet på å vente på heisen.
Renholdet på hotellet er ikke optimalt, spes i bassengområdene. Så at en ansatt helte ut en kasserolle med vann som mais var kokt i, rett ut i bassenget...
Det er kun 1 poolbar og damen som jobber der, stenger 30 min før stenegetid. Hun er også meget sur og gretten og ødelegger feriehumøret.
Ønsker man å ta tyrkisk bad må du regne med å dele rom med det motsatte kjønn.
Sengene er ganske harde, og det kjennes godt på kroppen bare eter 1 natt. Rommene er også veldig lite lydisolert. Man kan høre naboen pusse tenner.
Hotellet har mye å ta tak i. Vi kommer aldri tilbake og vil anbefale Apolle å fjerne det fra deres lister.

Dato for oppholdet: juli 2013
  • Reisetype: Reiste med familie