3-timers bytur i Alanya med solnedgangspanaroma med Jeep

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Damlatas Caves på
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

En flott grotte, med fine steinformasjoner. Spennende historie og faktainformasjon. Grotten var liten og fort gjort

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, jarlv2015
Anmeldt 17. august 2017

Oppdagelsen av dryppsteinsgrotten ble visstnok gjort ved en tilfeldighet. Kommunen og havnestyret har gjort en stor innsats for at vi som turister skal kunne oppleve det spesielle ved dryppsteinsgrotten. Der er til tider masse turister her på den travleste perioden på dagen. Legg turen dit på ettermiddagen eller så sent som mulig og nyt den spsielle atmosfæren der inne.

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, Tore Steinar K
Anmeldt 3. april 2016

Som astmatiker drar jeg dit, setter meg på en benk og puster i en time. Den fuktige luften er som medisin for luftveiene. Kommer du på formiddagen er det stort sett noen få eldre tyrkiske damer der, altså er det mulig å slappe av. Senere på dagen blir ofte idyllen brutt av busslaster med russere som oftest vil at alle skal høre alt de har på hjertet.

Dato for opplevelse: september 2015
Takk, RolfGW
Anmeldt 12. juli 2015

En fin grotte som er verdt å se for de som vil oppleve mer enn bare sol og strand. Tar ikke lang tid og koster lite.

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, Mona A
Anmeldt 18. april 2015 via mobile enheter

En fin fuktig hule, men alt for liten og trangt å gå i med mange andre som presser seg gjennom.
Ikke verdt den lille slumpen det kostet å gå inn.

Takk, Robin S