Alanya piratbåt med lunsj og drinker

Bestill på forhånd
fra
USD 27,66
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Kleopatra Beach på
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Favorittstranda! Fin sand, rent, vannaktiviteter, massevis av restauranter, spa osv.
Flott strandpromenade.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, ChristinaSV
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Har vært mange ganger på denne stranden men slik den så ut i sommer med søppel, plast og sneiper har jeg ikke sett før. Solsengene og parasollene burde også vært skiftet ut. Betalte for solsenger i 14 dager men tror vi brukte de i 4.
Denne stranden tilhører Kleopatra Beach hotell og den gjenspeiler litt forholdene som var på hotellet. Blir ikke flere turer dit på oss.

Takk, Q8075FLjanm
Anmeldt 29. juli 2018

Vi besøkte flere steder på Kleopatra, men falt fullstendig for beach 22. Det er en familiedrevet strandbar med aktiviteter og leker for barn. Små basseng som kan leies og settes opp ved siden av solsengene for både voksne og barn. Mange forskjellige størrelser på bassengene :) Fint og rent for alle aldre, hyggelige ansatte og fin strandbar. Bassengene er en fin mulighet om bølgene er for store for barna. Kommer tilbake hit igjen

1  Takk, liandersen
Anmeldt 22. juli 2018

Den beste stranden jeg har vært på. Kan være litt høye bølger av og til, Liker at det ikke er langgrunt. Rent og fint vann.

Takk, Kate H
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Var her sist gang i 2005 og merket stor forandring siden den gang. Sanden og vannet var meget bra. Ypperlig for barn grunnet fin entre nivå på vannet. Rent og fint i hele strandsonen og omkringliggende steder. Et lite minus er at det må betales for å gå på toalettene i stranda. (Det finnes gratis toaletter rett bak stranda). De burde få dekket det inn i parasoll- og stol leieprisen.

Takk, tassadaqa